1.062.403

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A tanárrá válás folyamata

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Gondolat Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 243 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-9610-97-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Jelen kötet tanulmányai az ELTE Pedagógiai Doktori Iskolájában kialakult pedagógusképzéssel foglalkozó műhely eredményeit jelenítik meg.
A kutatások egységes elméleti hátterét "A tanár tevékenysége és a pedagógusképzés új útjai" című monográfiában fejtettük ki részletesen, amely a közelmúltban jelent meg a Gondolat Kiadó gondozásában. Az itt olvasható, a pedagógussá válás folyamatához köthető tanulmányok, a legfrissebb kutatások eredményeit foglalják magukban.
Kimmel Magdolna a konstruktív tanulásfelfogásnak a pedagógusképzésre gyakorolt hatásával, Dudás Margit az egyetemen folyó tanárképzés kezdeti szakaszával, a belépő hallgatók nézeteinek feltárásával foglalkozik, Köcséné Szabó Ildikó tanulmányában feltárulnak a tanári énkép tartalmi elemei, és ezek változása a tanárképzés folyamatában, Kotschy Beáta az egyetemek és a gyakorlóhelyek partnerkapcsolatának eredményeként létrejött szakmai fejlesztő iskolák perspektíváját vetíti elénk, míg Sántha Kálmán gyakorló pedagógusok... Tovább

Fülszöveg

Jelen kötet tanulmányai az ELTE Pedagógiai Doktori Iskolájában kialakult pedagógusképzéssel foglalkozó műhely eredményeit jelenítik meg.
A kutatások egységes elméleti hátterét "A tanár tevékenysége és a pedagógusképzés új útjai" című monográfiában fejtettük ki részletesen, amely a közelmúltban jelent meg a Gondolat Kiadó gondozásában. Az itt olvasható, a pedagógussá válás folyamatához köthető tanulmányok, a legfrissebb kutatások eredményeit foglalják magukban.
Kimmel Magdolna a konstruktív tanulásfelfogásnak a pedagógusképzésre gyakorolt hatásával, Dudás Margit az egyetemen folyó tanárképzés kezdeti szakaszával, a belépő hallgatók nézeteinek feltárásával foglalkozik, Köcséné Szabó Ildikó tanulmányában feltárulnak a tanári énkép tartalmi elemei, és ezek változása a tanárképzés folyamatában, Kotschy Beáta az egyetemek és a gyakorlóhelyek partnerkapcsolatának eredményeként létrejött szakmai fejlesztő iskolák perspektíváját vetíti elénk, míg Sántha Kálmán gyakorló pedagógusok tevékenységét elemzi a reflektív szemlélet kialakulása szempontjából.
A könyvet a pedagógusképzéssel és továbbképzéssel foglalkozó szakemberek, illetve a saját szakmai fejlődésük iránt felelősséget érző pedagógusok forgathatják haszonnal. Vissza

Tartalom

Falusi Iván: Előszó7
Kimmel Magdolna: A tanárképzés problémái konstruktivista értelmezési keretben11
Dudás Margit: Tanárjelöltek belépő nézeteinek feltárása46
Köcséné Szabó Ildikó: Milyen tanár leszek? - Hallgatók vallanak magukról, a tanári hivatásról121
Kotschy Beáta: A pedagógusok szakmai fejlődésének új perspektívái: a szakmai fejlesztő iskolák156
Sántha Kálmán: Kvalitatív módszerek alkalmazása a reflektív gondolkodás feltárásában177
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem