1.067.325

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A pedagógusok gyakornoki rendszerének fejlesztése és értékelése

Szerző
Budapest
Kiadó: Oktatási Hivatal
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 495 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 18 cm
ISBN: 978-615-803-656-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A pedagógusminősítési rendszer bevezetésének első próbaköve
a 2014-ben megvalósított gyakornoki minősítővizsga volt. A tanulmánykötet a vizsgát megelőző 10 hónapos pilotprogram tapasztalatainak elemzését és a gyakornoki rendszer továbbfejlesztésére vonatkozó javaslatokat tartalmazza. A kötet első részének tanulmányaiban a gyakornoki kompetenciák diagnosztikus értékeléséről, a fejlődési tervekről, a mentori és gyakornoki tevékenységekről, az óraelemzések gyakorlatáról, a gyakornoki portfoliókról és a gyakornokok fejlődési jellemzőiről olvashatunk. A tanulmányokból választ kaphatunk az indikátorlista érvényességével, megbízhatóságával kapcsolatos kérdésekre, és képet
kaphatunk az indikátorok alkalmazásának gyakorlatáról is. Külön tanulmány foglalkozik az óvodapedagógiai terület tapasztalataival. A kötet második részében helyet kapó írásokból egy kísérleti programot ismerhetünk meg. A kiválasztott mentorok és gyakornokaik egy folyamatba ágyazott, blended továbbképzésen vettek... Tovább

Fülszöveg


A pedagógusminősítési rendszer bevezetésének első próbaköve
a 2014-ben megvalósított gyakornoki minősítővizsga volt. A tanulmánykötet a vizsgát megelőző 10 hónapos pilotprogram tapasztalatainak elemzését és a gyakornoki rendszer továbbfejlesztésére vonatkozó javaslatokat tartalmazza. A kötet első részének tanulmányaiban a gyakornoki kompetenciák diagnosztikus értékeléséről, a fejlődési tervekről, a mentori és gyakornoki tevékenységekről, az óraelemzések gyakorlatáról, a gyakornoki portfoliókról és a gyakornokok fejlődési jellemzőiről olvashatunk. A tanulmányokból választ kaphatunk az indikátorlista érvényességével, megbízhatóságával kapcsolatos kérdésekre, és képet
kaphatunk az indikátorok alkalmazásának gyakorlatáról is. Külön tanulmány foglalkozik az óvodapedagógiai terület tapasztalataival. A kötet második részében helyet kapó írásokból egy kísérleti programot ismerhetünk meg. A kiválasztott mentorok és gyakornokaik egy folyamatba ágyazott, blended továbbképzésen vettek részt, amely jelenléti és távoktatásos formában, tutorok irányításával valósult meg.
A résztvevők folyamatos visszajelzéseiből és a beadott munkák elemzésével gyűjtött és feldolgozott adatok eredményeiről olvashatunk ezekben a tanulmányokban. Vissza
Fülszöveg Kép
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem