kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 263 oldal |
Sorozatcím: | A pedagógia időszerű kérdései |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 13 cm |
ISBN: | 963-18-0358-9 |
Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 52860/26. |
Előszó | 3 |
Az értékelés és az osztályzat az oktatási gyakorlatban | 6 |
Az imperatív oktatás hiányosságai | 6 |
Az értékelés és az osztályzat. Az érdemjegy születése | 11 |
Az osztályzat a tanuló közösségi életében | 23 |
Az osztályzat a tanuló tanulási tevékenységében | 44 |
A tartalmi értékelésen nyugvó kísérleti oktatás elméleti háttere | 70 |
Az átélt tanulás | 72 |
Az értékelés motivációja | 86 |
A motiváció forrása | 105 |
Az oktatás tartalmi értékelése | 114 |
A tartalmi értékelésen nyugvó oktatás módszertana | 126 |
Humánus viszonyok megteremtése az oktató-nevelő munkában | 126 |
A tanítási órák légköre és a gyermek | 136 |
A tananyag felépítésének jellemzői | 148 |
A tartalmi értékelés képességének a kialakítása | 163 |
A tanítási órák szerkezete és felépítése | 181 |
A tanulmányi munkában és a gyermek fejlődésében tapasztaltakról szóló beszámolók formái | 200 |
Az oktatási kísérlet néhány eredménye | 208 |
Összegzés | 234 |
Jegyzetek | 243 |
Irodalom | 254 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.