1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ruhaipari marketingeszközök

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Veszprém
Kiadó: Göttinger Kiadó
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az ember fogyasztását szükségletei vezérlik, amelyek rendkívül bonyolultak és sokfélék. A gazdaságban működő vállalkozások számára ezek a szükségletek akkor válnak fontossá, ha az fizetőképességgel... Tovább

Előszó

Az ember fogyasztását szükségletei vezérlik, amelyek rendkívül bonyolultak és sokfélék. A gazdaságban működő vállalkozások számára ezek a szükségletek akkor válnak fontossá, ha az fizetőképességgel alátámasztott.
A gyártók gyártanak, a kereskedők eladással foglalkoznak, hogy szükségleteket elégítsenek ki vállalkozási eredményük növelése érdekében. De nagyon sok és egyre több vállalkozás működik, melyek mindegyike jó eredményre törekszik. Ezért aztán egy-egy szükségletet számtalan áruval vagy áruk csoportjával lehet kielégíteni. Az a gyártó vagy kereskedő, amely a felmerülő igényekre olyan áruval tud jelentkezni, amelyet nagyobb hatásfokkal tud eladni, eredményesebb lesz a többinél. Hát nem mindenki erre törekszik? Gondoljanak csak bele hány és hány ruhadarab alkalmas ugyanarra a célra, mégis mi csak egy meghatározott változatot tartunk alkalmasnak és azért adunk ki pénzt.
A marketing az a tantárgy, amely eszközeivel és egész rendszerével a siker záloga, azé a sikeré, amely segít olyan terméket gyártani és forgalmazni, amely a fogyasztói igényeknek megfelel. Ha elsajátítjuk gondolkodásmódját, értjük hogyan működik a rendszer, szakszerű módon alkalmazzuk eszközeit, jótékony hatását kifejti. Vissza

Tartalom

A marketing fogalma, fejlődése, elemei7
A marketing szerepe az üzleti életben7
A marketing fogalmi változásai (története, fejlődése, szakaszai, jelene, jövője)8
A marketing jövője15
A vállalati pályaorientáció irányai (termelési, termék, értékesítési, marketing koncepció)19
A marketing, mint szemléletmód és tevékenység22
A marketing koncepció23
Célkitűzések a marketingben, vállalati filozófia, stratégia26
A célok megvalósítása, marketing-mix, eszközök csoportosítása30
A piac34
A piac fogalma34
A piac szerkezete, a versenyre gyakorolt hatása43
A piacszegmentáció fogalma, módszerei, folyamata46
A piacszegmentálás vásltozói (területi, demográfiai, társadalmi-gazdasági, magatartási)49
Az eredményes piacszegmentáció követelménye56
A piackutatás58
A piac megismerésének módszere - a piackutatás58
A vásárlási folyamat vagy a fogyasztás piaci körforgása60
A beszerzés61
A piackutatás fajtái62
A piackutatás folyamata64
A kérdőívkészítés módszerei74
A megkérdezés91
A megfigyelés92
A kísérletek94
A piackutatásból nyert adatok ellenőrzése, feldolgozása96
A termék100
A termék fogalma100
Termék-életgörbe104
Termékpolitika112
Szolgáltatás123
Az ár127
Az ár szerepe a gazdasági döntésekben127
Árpolitika és céljainak kiválasztási szempontjai128
Árstratégiák131
Árképzési módszerek135
Ártaktika138
Az árak a forgalom, ill. a fogyasztó oldaláról141
Értékesítés144
Marketing csatornapolitika144
Az értékesítési csatorna főbb változatai145
Az értékesítési rendszer marketingtevékenységének összehangolása154
Marketing kommunikáció - piacbefolyásolás157
A reklám158
Értékesítés (Eladás) ösztönzés (Sales Promotion)179
Személyes eladás182
Eladáshelyi reklám avagy "point of sale" (POS)186
Public Relation (PR)188
Példatár, szemelvénygyűjtemény193
Az öltözködés piac szegmentálása194
A Pilot program - esettanulmány200
Feladatok témakörönként203
Komplex feladatmegoldás (csoportmunka)204
Szemelvények208
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem