Fülszöveg
ÜZLETEK KIALAKITASA
Néhány kérdés, amire
választ kaphat a könyvből:
- Hogyan helyezzük el a nehezen eladható árukat?
- Hol érdemes üzletet nyitni?
- Hogyan rendezzük be az üzletet?
- Hogyan jelezzük a drágább termékek árát úgy, hogy azok megvásárlása ne tűnjék felesleges pénzkidobásnak?
- Mit rakjunk a kirakatba?
- Hogyan változtassuk a vásárlást kényelmetlen kötelességből élménnyé?
- Mit látnak meg a nők a kirakatokban?
HÉTKÖZNAPI MARKETING SOROZAT
ISBN 963 00 8196 2
ISSN 1587-6306
BBS-E
¦lkai él Ka
;Bt.
RÉSZLETES IHFORMHCIŰK AZ INTERNETEN: UHU.BBS.HU
Hogyan rendezzük be üzletünket? Nos ahhoz, hogy erre a kérdésre tökéletes választ tudjon adni, kb. három év tanulás, két év gyakorlás, s legalább száz idegen eredetű szó megtanulása szükséges. Ha ezt soknak tartja, egyszerűbb megoldás, ha elolvassa ezt a könyvet. Igaz, ebben nem található meg mindaz, amit az egyetemek marketing szakán tanítanak, de sok praktikus ötletet ad az üzlethelyiség kialakításához,...
Tovább
Fülszöveg
ÜZLETEK KIALAKITASA
Néhány kérdés, amire
választ kaphat a könyvből:
- Hogyan helyezzük el a nehezen eladható árukat?
- Hol érdemes üzletet nyitni?
- Hogyan rendezzük be az üzletet?
- Hogyan jelezzük a drágább termékek árát úgy, hogy azok megvásárlása ne tűnjék felesleges pénzkidobásnak?
- Mit rakjunk a kirakatba?
- Hogyan változtassuk a vásárlást kényelmetlen kötelességből élménnyé?
- Mit látnak meg a nők a kirakatokban?
HÉTKÖZNAPI MARKETING SOROZAT
ISBN 963 00 8196 2
ISSN 1587-6306
BBS-E
¦lkai él Ka
;Bt.
RÉSZLETES IHFORMHCIŰK AZ INTERNETEN: UHU.BBS.HU
Hogyan rendezzük be üzletünket? Nos ahhoz, hogy erre a kérdésre tökéletes választ tudjon adni, kb. három év tanulás, két év gyakorlás, s legalább száz idegen eredetű szó megtanulása szükséges. Ha ezt soknak tartja, egyszerűbb megoldás, ha elolvassa ezt a könyvet. Igaz, ebben nem található meg mindaz, amit az egyetemek marketing szakán tanítanak, de sok praktikus ötletet ad az üzlethelyiség kialakításához, miközben a lehető legkevesebb elméletet és idegen kifejezést tartalmaz. Ez is lehetne a könyv mottója: "Minimum elmélet, maximum gyakorlat!" Ha a könyv árát tartaná soknak, gondoljon arra: ebben a könyvben több mint 100 megszívle lendő gondolat van, s ha ezek között csak egyetlen olyan is van, ami csak 0,1%-kal növeli üzlete forgalmát, máris nyert azzal, hogy megvásárolta ezt a könyvet. Márpedig statisztikailag elég valószínűtlen, hogy egy könyvben egyetlen használható ötlet se legyen. A könyvet olvasva bejárja az üzletet, az üzlet közvetlen környékétől kezdve, az ajtó típusát meghatározva, egészen annak a kérdésnek a tisztázásáig, hogy a polcokon a különböző árukat hogyan kell elhpiy«"^.-miközben nagyszámii itbi éi táblázat segíti a meyéi
9789630081962
Vissza