1.062.618

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Umgang mit Reklamationen

Wie Sie unzufriedene Kunden zurückgewinnen - Band 9/1988

Szerző
Szerkesztő
Freiburg
Kiadó: Rudolf Haufe Verlag
Kiadás helye: Freiburg
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 51 oldal
Sorozatcím: Der Verkaufsberater
Kötetszám: 9
Nyelv: Német  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 3-448-01968-2
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Rolf Leicher, Heidelberg, seit 1980 selbständiger Trainer für Verkaufen, Telefonieren, Korrespondieren. In ca. 900 Seminaren bisher 16.000 Teilnehmer auf wirksameres und überzeugenderes Verhalten trainiert. 82 Firmen und 11 Institute im ganzen Bundesgebiet und im deutschsprachigen Ausland sind seine beste Referenz. Nebenbei freier Autor in 11 Redaktionen. Bisher 2.200 Veröffentlichungen in einer Gesamtauflage von 6,5 Millionen Exemplaren. Autor von 4 Büchern und 2 Schulungskassetten.

Tartalom


Vissza

Rolf Leicher

Rolf Leicher műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Rolf Leicher könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Umgang mit Reklamationen Umgang mit Reklamationen Umgang mit Reklamationen Umgang mit Reklamationen Umgang mit Reklamationen Umgang mit Reklamationen

A borító enyhén kopott, töredezett.

Állapot:
1.880 ,-Ft
9 pont kapható
Kosárba