1.063.490

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

The Copywriter's Handbook

A Step-by-Step Guide to Writing Copy that Sells

Szerző
New York
Kiadó: Henry Holt and Company, LLC.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 410 oldal
Sorozatcím: Owl Book
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 21 cm x 14 cm
ISBN: 0-8050-7804-5
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


THE CLASSIC GUIDE TO COPYWRITING, NOW IN AN ENTIRELY UPDATED THIRD EDITION
This is a book for everyone who writes or approves copy: copywriters, account executives, creative directors, freelance writers, advertising managers—even entrepreneurs and brand nnanagers. It reveals dozens of copywriting techniques that can help you write ads, commercials, direct-mail pitches, and e-mails that are clear and persuasive, get more attention—and sell more products.
AMONG THE TIPS REVEALED:
• EIGHT HEADLINES THAT WORK—AND HOW TO USE THEM
• ELEVEN WAYS TO MAKE YOUR COPY MORE READABLE
• FIFTEEN WAYS TO OPEN A SALES LETTER
• THE NINE CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL PRINT ADS
• HOW TO BUILD A SUCCESSFUL FREELANCE COPYWRITING PRACTICE
• FIFTEEN TECHNIQUES TO ENSURE YOUR E-MAIL MARKETING MESSAGE IS OPENED
This thoroughly revised third edition includes all-new essential infornnation for mastering copywriting in the Internet era, including advice on fulfilling online copy assignments, creating... Tovább

Fülszöveg


THE CLASSIC GUIDE TO COPYWRITING, NOW IN AN ENTIRELY UPDATED THIRD EDITION
This is a book for everyone who writes or approves copy: copywriters, account executives, creative directors, freelance writers, advertising managers—even entrepreneurs and brand nnanagers. It reveals dozens of copywriting techniques that can help you write ads, commercials, direct-mail pitches, and e-mails that are clear and persuasive, get more attention—and sell more products.
AMONG THE TIPS REVEALED:
• EIGHT HEADLINES THAT WORK—AND HOW TO USE THEM
• ELEVEN WAYS TO MAKE YOUR COPY MORE READABLE
• FIFTEEN WAYS TO OPEN A SALES LETTER
• THE NINE CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL PRINT ADS
• HOW TO BUILD A SUCCESSFUL FREELANCE COPYWRITING PRACTICE
• FIFTEEN TECHNIQUES TO ENSURE YOUR E-MAIL MARKETING MESSAGE IS OPENED
This thoroughly revised third edition includes all-new essential infornnation for mastering copywriting in the Internet era, including advice on fulfilling online copy assignments, creating Web sites that sell your product, writing successful e-mail marketing campaigns, and using multimedia presentations, as well as updated resources. Now more indispensable than ever. The Copywriter's Handbooic remains the ultimate guide for people who write or work with copy. Vissza

Tartalom


Vissza

Robert W. Bly

Robert W. Bly műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Robert W. Bly könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem