Fülszöveg
EGY NAGY VÍZIÓ ALAPJAI: A DISNEY VEZÉRIGAZGATÓJA FELTÁRJA, MILYEN ÖTLETEKET ÉS ÉRTÉKEKET KÖVETETT, MIKÖZBEN MEGÚJÍTOTTA A VILÁG LEGSZERETETTEBB CÉGÉT,
ÉS HOGYAN INSPIRÁLTA AZOKAT A DOLGOZÓKAT, AKIK ÉLETRE KELTIK A VARÁZSLATOT.
RÓBERT IGER 2005-ben, egy nehéz időszakban lett a Walt Disney Company vezérigazgatója. A piaci verseny egyre élesedett, a technikai fejlődés gyorsabb volt, mint bármikor korábban a cég történetében. Igernek a jövővel kapcsolatos víziója három gondolatra épült: újra és újra el. kell köteleződni a mellett az elv mellett, hogy a minőség igenis számít; a technológia változása ellen nem lehet küzdeni, az élére kell állni; nagyban - a globális piacban — kell gondolkodni: a Disney brandet erősíteni kell a nemzetközi piacokon.
Mára a Disney a világ legnagyobb és leginkább értékelt médiavállalata lett, amelynek része a Pixar, a Marvei, a Lucasfilm és a 21st Century Fox - beleértve leányvállalataikat is. Piaci értéke csaknem ötszörösére nőtt...
Tovább
Fülszöveg
EGY NAGY VÍZIÓ ALAPJAI: A DISNEY VEZÉRIGAZGATÓJA FELTÁRJA, MILYEN ÖTLETEKET ÉS ÉRTÉKEKET KÖVETETT, MIKÖZBEN MEGÚJÍTOTTA A VILÁG LEGSZERETETTEBB CÉGÉT,
ÉS HOGYAN INSPIRÁLTA AZOKAT A DOLGOZÓKAT, AKIK ÉLETRE KELTIK A VARÁZSLATOT.
RÓBERT IGER 2005-ben, egy nehéz időszakban lett a Walt Disney Company vezérigazgatója. A piaci verseny egyre élesedett, a technikai fejlődés gyorsabb volt, mint bármikor korábban a cég történetében. Igernek a jövővel kapcsolatos víziója három gondolatra épült: újra és újra el. kell köteleződni a mellett az elv mellett, hogy a minőség igenis számít; a technológia változása ellen nem lehet küzdeni, az élére kell állni; nagyban - a globális piacban — kell gondolkodni: a Disney brandet erősíteni kell a nemzetközi piacokon.
Mára a Disney a világ legnagyobb és leginkább értékelt médiavállalata lett, amelynek része a Pixar, a Marvei, a Lucasfilm és a 21st Century Fox - beleértve leányvállalataikat is. Piaci értéke csaknem ötszörösére nőtt azóta, hogy Iger átvette a cég vezetését. Magát Róbert Igert korunk legsikeresebb és leginkább innovatív vezérigazgatójának tartják.
A Hullámvasút egy életen át című könyvében Róbert Iger elmondja, mi mindenre jött rá, miközben a Disney-t irányította, sorra veszi, melyek az ideális vezető erényei: soha nem szűnő kíváncsiság, optimizmus, bátorság, fókusz, tisztesség, becsületesség, kockázatvállalás, a változás elfogadása, nem pedig megtagadása.
Iger azt írja: „Ennek a könyvnek a gondolatait univerzálisnak látom. Remélem, hogy a történeteim révén sikerül átadni a konkrét tapasztalataimat, és közelebb hozni nemcsak a világ feltörekvő vezérigazgatóihoz, hanem mindenkihez, aki szeretne kevésbé félni, mindenkihez, aki szeretne magabiztosabb lenni szakmai téren és a magánéletben egyaránt."
Vissza