A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni?

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 192 oldal
Sorozatcím: Pedagógus Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-16-2531-1
Megjegyzés: Tankönyvi szám: MK-4400202.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés5
Gondolkodási készségek a tanulásban11
Speciális program...13
...vagy a gondolkodási készségek fejlesztése minden tantárgy tanítása során?15
Nyelvi vagy verbális intelligencia17
Vizuális - térbeli intelligencia18
Logikai - matematikai intelligencia19
Mozgási vagy kinetikus intelligencia20
Zenei intelligencia20
Interperszonális intelligencia21
Metakognitív intelligencia22
Mi az, amit a tanulásról szóló kutatásból megtudhatunk?23
Összegezés26
Kérdezés29
A terméketlen kérdések31
A gondolkodás magasabb és alacsonyabb szintjei33
Jó kérdések33
A gondolkodásra szánt idő36
A kérdezés készségei38
Kérdéseket helyettesítő eszközök39
A gyerekek bátorítása a kérdezésre40
A kérdező osztály létrehozása44
Összegzés46
Tervezés49
A problémamegoldás tervezése50
A tervezés és a tudatos áttekintés: a metakognitív megközelítés53
A tervezés tanítása54
Összegzés62
Vita63
Beszéd és gondolkodás64
Modellálás - a világ újrateremtése szavakban65
Gondokodás és párbeszéd67
Mi a vita?69
Tanítás a vita eszközeivel72
Összegzés77
Kognitív térkép készítése79
A fogalom fejlődése83
Kognitív térképalkotás85
A kognitív térkép készítésének céljai88
A térképalkotás formái92
Összegzés95
Egyéni gondolkodásmód97
Kreativitás, intelligencia és teljesítmény98
A kreatív gondokodás mérése99
A kreatív gondokodás fejlesztése101
Kihívás (provokáció)109
Összegzés103
Kooperatív tanulás115
A tanulás kommunikatív keretei117
Tanulás párban118
Tanulás csoportban124
Összegzés133
Egyéni készségfejlesztés példaadással137
Kognitív "inasévek"138
Pozitív visszajelzés151
Összegzés153
Áttekintés155
Önbecsülés156
A képességek mozgósítása157
Személyre szabott tanulás159
Az eredmények áttekintése162
Önértékelés165
Összegezés170
A tanulást segítő környezet megteremtése171
Tanulóközösség megteremtése az osztályban172
A tanulást segítő közösség megteremtése az iskolában176
Bibliográfia189

Robert Fisher

Robert Fisher műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Robert Fisher könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem