1.062.356

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Influence

The Psychology of Persuasion

Szerző
London
Kiadó: Collins
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 320 oldal
Sorozatcím: Collins Business Essentials
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 978-0-06-124189-5
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg



INLUENCE When the science is available, why use anything else?
Influence, the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say "yes"—and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book.
You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuader—and how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.
WWW.INFLUENCEATWORK.COM
Robert B. Cialdini, Ph.D. holds dual appointments at Arizona State University. He is a W. P. Carey Distinguished Professor of Marketing and Regents' Professor of Psychology, and has been named... Tovább

Fülszöveg



INLUENCE When the science is available, why use anything else?
Influence, the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say "yes"—and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book.
You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuader—and how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.
WWW.INFLUENCEATWORK.COM
Robert B. Cialdini, Ph.D. holds dual appointments at Arizona State University. He is a W. P. Carey Distinguished Professor of Marketing and Regents' Professor of Psychology, and has been named Distinguished Graduate Research Professor. Dr. Cialdini is also president of Influence At Work, an international training and consulting company based on his groundbreaking body of research on the ethical business applications of the science of influence. Vissza

Tartalom


Vissza

Robert B. Cialdini

Robert B. Cialdini műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Robert B. Cialdini könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem