A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
THE OLD CLICHÉ IN BUSINESS IS THAT SMART COMPANIES UNDERPROMISE AND OVERDELIVER. BUT IN A CROWDED MARKETPLACE, UNDERPROMISING IS A ONE-WAY TICKET TO OBLIVION.
How did extraordinary companies likeTiVo, Best Buy,The Container Store, American Girl, and Washington Mutual come out of nowhere to virtually take over their respective markets from bigger and wealthier competitors? Not by spending a fortune on marketing. All they did was keep their promises and not just any promises, but dangerously ambitious promises.These companies used a radical new formula: They overpromised to lure customers in and then overdelivered to keep them.
In Overpromise and Overdeliver, marketing guru Rick Barrera uses groundbreaking research and case studies to show how these word-of-mouth-driven successes have mastered what he calls TouchPoint Branding—the art of making sure that every point of contact between a company and its customers is well executed and fulfills an over-the-top brand promise....
Tovább
Fülszöveg
THE OLD CLICHÉ IN BUSINESS IS THAT SMART COMPANIES UNDERPROMISE AND OVERDELIVER. BUT IN A CROWDED MARKETPLACE, UNDERPROMISING IS A ONE-WAY TICKET TO OBLIVION.
How did extraordinary companies likeTiVo, Best Buy,The Container Store, American Girl, and Washington Mutual come out of nowhere to virtually take over their respective markets from bigger and wealthier competitors? Not by spending a fortune on marketing. All they did was keep their promises and not just any promises, but dangerously ambitious promises.These companies used a radical new formula: They overpromised to lure customers in and then overdelivered to keep them.
In Overpromise and Overdeliver, marketing guru Rick Barrera uses groundbreaking research and case studies to show how these word-of-mouth-driven successes have mastered what he calls TouchPoint Branding—the art of making sure that every point of contact between a company and its customers is well executed and fulfills an over-the-top brand promise. Barrera explains how Touch-Point Branding's three major components—Product TouchPoints, System TouchPoints, and Human Touch-Points—can create dramatic market differentiation.
-a
The companies featured in this book start with an extraordinary product (like the iPod), supported by smoothly running systems (like the Sumerset Houseboats Web site), and add satisfying human contact (like the luxury service at a Ritz-Carlton hotel).
Vissza
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.