A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Résállékonysági vizsgálatok

Pótfüzet az 1/S számú ideiglenes tervezési segédlethez

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Közlekedési és Metró Építő Vállalat Műszaki Fejlesztési és Kutatási Osztály
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 30 oldal
Sorozatcím: KÉV-Metró műszaki fejlesztési kiadványok
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Készült 386 példányban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az 1977. évben kiadott 1/S ideiglenes tervezési segédlet 2.4 fejezetében ismertettük a rés állékonysági vizsgálatát. Időközben a kivitelezési gyakorlat és az elméleti megfontolások a módszert... Tovább

Előszó

Az 1977. évben kiadott 1/S ideiglenes tervezési segédlet 2.4 fejezetében ismertettük a rés állékonysági vizsgálatát. Időközben a kivitelezési gyakorlat és az elméleti megfontolások a módszert kiegészítették, tovább fejlesztették. Ezekkel az eredményekkel egészítjük ki az 1/S füzetben leírtakat. A tervezőnek segítséget kívánunk nyújtani olyan eddig nem tisztázott kérdésekben, mint a biztonsági tényező megválasztása, különböző terhelési esetek figyelembevétele, az áramló víz hatása. A résállékonysági vizsgálat egyfajta számítógépes sémáját is közöljük. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
Résállékonysági vizsgálat végrehajtása táblázatosan és számítógéppel5
A biztonsági tényező9
Külső terhelések10
Áramló talajvíz esete17
Egyéb hatások18

Dr. Hajnal István

Dr. Hajnal István műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Hajnal István könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem