1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Rendszerváltás és kommunikáció

Az Erasmus Közéleti Kommunikációs Intézet 1999. március 25-26-án, Balatonföldváron rendezett konferenciájának tanulmányai

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Rendszerváltás és kommunikáció!
Kötetünkben erről a témáról kezdeményezünk diskurzust, közlünk elemzéseket, exponálunk kutatási témákat, indítunk tudományos vitát.
Már a szavak értelmezése is... Tovább

Előszó

Rendszerváltás és kommunikáció!
Kötetünkben erről a témáról kezdeményezünk diskurzust, közlünk elemzéseket, exponálunk kutatási témákat, indítunk tudományos vitát.
Már a szavak értelmezése is vita tárgya. Etimológiailag a politikai lexikonokban a rendszerváltás valahol a kormányváltás és a forradalom között helyezkedik el. Magában foglalja az angol „system change" fogalmát, de ugyanakkor felöleli a „systemic change" folyamatát is. Magyarországon mindkettő érvényesült. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ 7
I. POLITIKA ÉS KOMMUNIKÁCIÓ
Szabó Márton: A közjó diskurzusai 11
Csizmadia Ervin: A liberalizmus és a demokrácia felfogása a rendszerváltáskor és ma 21
Fricz Tamás: Az 1998-as magyar, illetve német választási kampányok tapasztalatai 33
Bíró Zoltán: Ha jön a média 48
II. DEMOKRÁCIA ÉS MÉDIA
Terestyéni Tamás: A nyilvánosság erőtlensége. Adalékok a közéleti kommunikáció zavarainak tanulmányozásához 59
Kéri László: Szétválás és küzdelem 70
Závecz Tibor: Főszerepből karakterszerep 87
Angelusz Róbert - Tardos Róbert: A C-SPAN és a demokrácia
infrastruktúrája 102
Horányi Özséb: A panasz jogintézménye az elektronikus médiában 112
III. POLITIKAI KOMMUNIKÁCIÓ ÉS POLITIKAI MARKETING
Kiss Balázs: Politikai kommunikáció és marketing 131
Németh Erzsébet: A politikus mint „áru" 140
Lányi Gusztáv: Szomatikus lélek és politikai kommunikáció 152
IV. IDENTITÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓ
Dr. Buda Béla: Identitás és kommunikáció a posztkommunista világban 193
Csepeli György: Nemzetek egymás tükrében 204
Bernáth Gábor - Messing Vera: Romák a magyarországi többségi médiában:
hogyan szeretnénk látni a cigányokat 215
Bodó Julianna: Ünnepi események és a média nyilvánossága 222
UTÓSZÓ HELYETT 231
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem