Bevezetés | 7 |
Jelek - jelértelmezések | 9 |
A rendszerelmélet alakulása a kezdetektől | 11 |
A rendszer elemei | 12 |
A struktúra rend és szervezettség | 12 |
A környezet és a rendszer | 12 |
A szervezetek speciális nyílt rendszerek | 13 |
A szervezetek fő jellemzői | 15 |
A szervezet célja | 15 |
Szerkezet és struktúra | 18 |
A struktúrák fejlődésének történetisége | 18 |
A közoktatási szervezetek jellemzői | 23 |
A szervezet és környezete | 27 |
A szervezet tagjai | 28 |
Az új munkatársak kiválasztása | 28 |
Formális megállapodás - informális szerződés | 30 |
A pedagógus a közoktatási szervezetben | 32 |
A szervezet kultúrája | 33 |
A szervezeti kultúra typusai | 33 |
A szervezeti kultúra rétegei | 39 |
A szervezet vezetője, vezetési módszerek | 55 |
Ki az iskola igazgatója? | 55 |
Konfliktusok kezelése | 57 |
Szervezetfejlesztés | 61 |
A fogalom meghatározása | 61 |
Az egészséges szervezet jellemzői | 62 |
Motívációs szakadék | 63 |
Szakirodalom | 64 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.