1.044.810

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámvonal 5

A reklámkommunikáció világa

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Hol a valóság? Mi történik körülöttünk? Alig tanulhattunk bele a marketing álomteremtő művészetébe, máris olyan folyamatok tanúi lehetünk, amelyek korábban megdönthetetlennek hitt vastörvényeket... Tovább

Előszó

Hol a valóság? Mi történik körülöttünk? Alig tanulhattunk bele a marketing álomteremtő művészetébe, máris olyan folyamatok tanúi lehetünk, amelyek korábban megdönthetetlennek hitt vastörvényeket kérdőjeleznek meg? Végre valódi személyiséggel és identitással ruháztuk fel termékeinket - azaz márkát építettünk belőlük ám eladásuk során, a kereskedelmi tevékenységgel újra és újra megkérdőjelezzük a márkateremtés értékét és értelmét?
Még ki sem tanulhatták a mesterséget a showbusiness gépezetébe illeszkedni képes sztárok és sztárjelöltek, helyüket máris amatőr promoterek veszik át. Meglopva a közönség rajongását, és megcsapolva a profik pénztárcáját?
Mire megteremtettük a sztárcsinálás financiális hátterét, és beüzemeltük a sztárgyártás gépsorait, az internet világa - vagy a mind egyszerűbben elérhető másolástechnikák - máris a rendszer átalakítását teszik szükségessé?
Szinte valamennyi ágazat eddigi megoldásainak újragondolására kényszerül. Még bele sem tanultunk igazán, és a máshol már bevált kliséket és sablonokat újakra kell cserélnünk? Vagy netán valami alapvetőbb változás küszöbén állunk? Esetleg a fogyasztó ébredt újfajta öntudatra?
Manapság ezekre a kérdésekre sokan keresik a válaszokat. Nekik készítettük ezt a könyvet. Vissza

Tartalom

Bevezető5
Iparág szerinti áttekintés
Televízió
Palincsár László: Tele vagyunk? Vízióval6
Kerti Attila: A valóságshow nem válogat16
R. Nagy András: A valóság odaát van20
Réz András: Sem nem valóság, sem nem show24
Bank
Soha Krisztián: Nem vagyunk meg nélküli30
Tordai Péter: Gondolatok egy unalmas bankreklámról36
Istvánffy Zoltán: Avatott kézzel38
Halász Gyula: Építő szándékkal40
Zeneműkiadás
Viniczai András: Csatazaj sztereóban42
Lakatos Zoltán: Hanghordozó-másolás, internetes zeneletöltés és a legális hanghordozópiac45
Viniczai András: Mp3: lejárt lemez?62
Viniczai András: Kálmánka nyúlt levele66
Viniczai András: Panka, a bátor egér68
Viniczai András: Jogában áll hallgatni!70
Sajó Zsuzsa: Befejezetlen letöltés71
Viniczai András: Fals hangok76
Ásványvíz
Kozák Ákos: Dinamikusan növekszik a forgalom82
Laczkó L. Balázs: Üdítő fejlemények az alkoholmentes frissítő italok piacán84
R. Nagy András: Vizesnyolcas88
Mi kerül a palackba?89
Vízválasztó93
Szakmai áttekintés
Valóságshow
R. Nagy András: Hatásvadászat94
Kutatás
Soha Krisztián: Kis ország, kis kutatás98
Lojalitás
Hajnal Tamás: Hűségprogramok stratégiai tervezése100
Varga Zsigmond: Mi jöhet a pontgyűjtés után?104
Vonal alatt
Balázs Szilvia: Élménydús csábítás108
Glázer Tamás: Remény a szakmának112
Glázer Tamás: Növekszik az indoor piac, fogynak a szereplők120
Glázer Tamás: Kreativitás a promóciókban124
Közterület
Véssey Péter: Terra incognita128
Márkástermék-kampány
A márkák védelmében?132
X-man: Szimpatikus áldozat136
Sterk Péter: Egy óriási óriásplakát-kampány tanulságai138
Reklámhatékonyság
Gosztonyi Csaba: Hatás, hatékonyság, pénz144
Gosztonyi Csaba: Hatékony reklámok146
Hevesi Nóra: Méri a mérhetetlent?152
Bartos Helga: Fókuszba a PBR156
Vizualitás
Gosztonyi Csaba: Reklámfilmes szervizhelyzet160
Gellért Emese: Álomalakítók166
Mercel Attila: A castingról170
Spengler Katalin: Vizuális környezetvédelem176
Spengler Katalin: Az önmérséklet hiánya182
Spengler Katalin: Este 6 után190
Vida Éva: Vend - egy varázslatos vidék198
Technika
Hartmann Csaba: Produkcióóóóó!202
Index204
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklámvonal 5 Reklámvonal 5
Állapot:
3.440 Ft
1.720 ,-Ft 50
9 pont kapható
Kosárba