A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámvonal 4

A reklámkommunikáció világa

Előszó

Idén kilencedik - a Kreutz Studio kiadásában negyedik - alkalommal jelenik meg a marketingkommunikáció hazai helyzetét és trendjeit bemutató kiadvány, a REKLÁMVONAL. Nagy idő tett el azóta, amikor... Tovább

Előszó

Idén kilencedik - a Kreutz Studio kiadásában negyedik - alkalommal jelenik meg a marketingkommunikáció hazai helyzetét és trendjeit bemutató kiadvány, a REKLÁMVONAL. Nagy idő tett el azóta, amikor az első REKLÁMVONAL füzetek a kilencvenes évek elején megjelentek, és szakmai regiszterként mutatták be a reklámügynökségeket, grafikai stúdiókat. Akkor ezek a kiadványok bemutatkozási lehetőséget és hasznos, praktikus információforrást adtak a frissen formálódó szakma számára. Megismertettek a versenytársakkal és a szövetségesekkel, illetve támpontokat adtak néhány marketingkommunikációs eszköz használatához. Az eltelt időszakban a reklámipar felnőtté vált. igényei és ismeretei megváltoztak. A REKLÁMVONAL a változásokat követve most olyan informatív, tömör kiadvánnyal jelentkezik, amelynek első része iparági áttekintést ad. második fele pedig az egyes iparágak helyzetén keresztül elemzi a szektor marketingkommunikációs tevékenységét. A nagy változásokat megélő távközlési piac kommunikációs stratégiáinak elmélete és gyakorlata mellett terítékre kerül az internetpiac. a dohány- és édesipar helyzete, a kereskedelmi láncok kommunikációja, a kereskedelmi márkák helyzete, valamint azok gyártói márkákra gyakorolt hatása. Az elemzők kiemelten foglalkoznak a marketingkommunikáció ATL és BTL részeivel. a designnal, illetve a közterületi reklámozással. A tanulmányokat neves, gyakorló a szakemberek jegyzik. A REKLÁMVONAL-lal olyan kiadvány megszületése volt a cél. amely közelebb hozza az elméletet és a gyakorlatot, és amelyet haszonnal forgathatnak szakmabeliek - mind a megbízói, mind a szolgáltatói oldalon s talán segíthet az oktatásban is.

Köszönjük mindazok segítségét, akik munkájukkal és támogatásukkal lehetővé tették a REKLÁMVONAL 4 megjelenését.

Simon Attila
főszerkesztő Vissza

Tartalom

Bevezető 7
Iparág szerinti áttekintés
VEZETÉKES TÁVKÖZLÉS
Virágh Miklós - Köntös Péter: Liberalizáció után. változás előtt? 8
Misinszki Ákos: Dávid és Góliát 12
A PanTel 2000. évi imidzskampánya 17
Harmat Gábor: A kismadár esete a nagy nappal 18
Varga László Pál: Bál előtt 22
MOBILTÁVKÖZLÉS
Virágh Miklós - Köntös Péter: A hazai mobil piac alakulása 26
Bencze Ottó: Doboltunk már eleget 28
Bencze Ottó: Érzelmek iskolája 36
Bencze Ottó: Új kép és hang 40
Havasi Raymond: Kártyából a márkába 44
Hoós Ágnes: Ez megy mostanában 50
Gellért Emese: Célcsoport-terápia 54
Kádár Tamás: Mobiltelevízió 58
INTERNET
Virágh Miklós - Köntös Péter: A hazai internetszolgáltatások piacának áttekintése 60
Ingyenes internetszolgáltatók 63
Pawlowszky Tamás: A jó. a semmilyen és a csúf 64
Alpári László: Én és az internet 68
Páris György: Közepes szintű a hazai vállalatok internetfelhasználása 72
Jeges Zsolt: Települések az interneten 76
Kiss Viktória - Szabó Ákos: Forradalmian új 80
S. Takács Zsuzsa: „Necces" párbeszéd kamaszokkal 84
DOHÁNYIPAR
KISS BÍBORKA: Átalakulóban egy teljes piac 90
Dr. Kathi Attila: Aktuális jogalkalmazási kérdések 92
Glázer Tamás: A dohányreklám-tilalom hatása a reklámpiacra 94
Erdei Gábor: Megújulás és tradíció 98
Duba Gábor: Van. aki dohányzik, van. aki nem 102
ÉDESIPAR
Gál Bernadett: Az édességpiac alakulása 104
Simon Attila: TIBI 106
Az örökifjú Tibi 109
Mannhardt András: Robog a Bocimobil 110
Boci, boci, tarka : 113
Zsidányi Lilla - Karácsonyné Boczkó Éva: A csomagolás diszkrét bája 114
KERESKEDELEM
Kozák Ákos: Erősödik a szervezett kereskedelem 118
Mátraházi Tibor: A kereskedelmi láncok kommunikációjáról 120
Mitől más egy áruház? 125
Tapasztó Bea: Tusfürdő kategóriamenedzsment projekt 126
Kategóriamanagement 131
Molnár Gáspár: Kategóriamenedzsment: Unilever Magyarország - dm 132
Boros Péter: COOP kategóriamanagement projekt 136
Kiss Bíborka: Saját márkás termékek 137
Boros Péter: A COOP saját márkás termékei 140
Szakmai áttekintés
MARKETING
Kiss Katalin: Új trendek a márkamarketingben 144
Márkamarketing recesszió idején 146
KUTATÁS
Szabó József: A Geomarketing helyzete és lehetőségei Magyarországon 148
KOMMUNIKÁCIÓ
Bacsa Gábor: Integrált kommunikáció 150
Egy felesleges úri huncutságról 153
VONAL FÖLÖTT
Dr. Fazekas Ildikó: A reklám-önszabályozás szerepe 154
Nemes Juli: Csak felnőtteknek 158
Fogarasi Éva: Aquagel Biopon esettanulmány 160
VONAL ALATT
Viniczai András: És Keleten? 164
Szabó József: Direkt marketing Magyarországon 2000-ben 170
Csomor Tamás: Élet a CRM-láz után 172
Bátor Mariann: Optikai tuning 176
KÖZTERÜLETI REKLÁM
Véssey Péter: Rút kiskacsa 180
A plakátpiac metamorfózisa 184
Multireklám - a köztéri reklám piacvezetője 187
Véssey Péter: Közterületi tervezőrendszerek 188
Amikor a reklám életre kel 192
Torday Gábor: ízlések és pofonok 194
Kreutz Zsolt: Nem a méret számít 198
DESIGN
Réz András: Matekexport 202
Kreutz Zsolt: Allűrök nélkül 208
Index 214
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem