1.067.309

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámgrafika

Nyitott rendszerű képzés - távoktatás - oktatási segédlet, felsőoktatási jegyzet/Gábor Dénes Főiskola

Szerző
Budapest
Kiadó: LSI Informatikai Oktatóközpont
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 67 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A segédlet a Gábor Dénes Főiskola azonos című tantárgyának tananyagát tartalmazza. Támaszkodik a számítógépes grafikával kapcsolatos fogalmakra, feltételezi azok ismeretét. Mégis, ha a jobb... Tovább

Előszó

A segédlet a Gábor Dénes Főiskola azonos című tantárgyának tananyagát tartalmazza. Támaszkodik a számítógépes grafikával kapcsolatos fogalmakra, feltételezi azok ismeretét. Mégis, ha a jobb megértés úgy kívánja, a tárgyalás során felmerülő fogalmak leglényegesebb vonatkozásait röviden összefoglaljuk. A segédlet tartalmilag és formailag meg kíván felelni nemcsak a nappali, hanem a távoktatás követelményeinek is. Ezt a célt szolgálják a fejezetek végén lévő ellenőrző kérdések, továbbá a könnyebb elsajátítást elősegítő figyelmeztető jelölések. Vissza

Tartalom

Tartalomjegyzék............................2
1. Előszó...........................5
2. Bevezetés......................5
2.1. Reklámgrafika.................6
2.2. Reklám az Interneten......7
2.3. Piackutatás......................9
2.3.1. Keresőmotorok.......9
2.3.2. Szövetséges kezelés.......10
2.3.3. Media vásárlás........10
2.3.4. Honlaptervezés........10
2.3.5. Fogyasztóvédelem...10
2.3.6. Ellenőrző kérdések.............................11
3. A Flash 5.................................12
3.1. Vektorgrafika................................12
3.2. Alapvető fogalmak........................13
3.2.1. Kocka, kulcskocka................13
3.2.2. Réteg.............................14
3.2.3. Szimbólumok, könyvtár........14
3.2.4. Jelenet...................................15
3.2.5. Ellenőrző kérdések................15
3.3. A Flash felhasználói felülete.........15
3.3.1. A színpad (Stage)..................16
3.3.2. Az idővonal (Timeline).........17
3.3.3. Indítópult (Launcher bar)......18
3.3.4. Eszközsávok (Toolbars)........18
3.3.5. Panelek (Panels)....................18
3.3.6. Könyvtár (Library).................19
3.3.7. Filmintéző (Movie Explorer)...19
3.3.8. Ellenőrző kérdések.................20
3.4. Grafikák készítése.........................20
3.4.1. A nyíl.....................................22
3.4.2. A ceruza (Pencil)...................23
3.4.3. Az ecset (Brush).....................23
3.4.4. A toll (Pen)...........................23
3.4.5. Fehér nyíl (Subselect)............24
3.4.6. Tintásüveg (Ink Bottle).........24
3.4.7. Festékesvödör (Paint Bucket).....24
3.4.8. Pipetta (Dropper)..................25
3.4.9. Radír (Eraser)................25
3.4.10. Kéz (Hand).................25
3.4.11. Zoom................................................................................................25
3.4.12. Ellenőrző kérdések...........................................................................25
3.5. Szöveges objektumok...............................................................................25
3.5.1. Ellenőrző kérdések...........................................................................26
3.6. Objektumok tulajdonságainak megváltoztatása.......................................27
3.6.1. Takarási sorrend...............................................................................28
3.6.2. Transzformáció (Transform)............................................................28
3.6.3. Igazítás.............................................................................................29
3.6.4. Csoportosítás és feloldása.................................................................30
3.6.5. Széttördel, elszakít (Break Apart)....................................................30
3.6.6. Színek...............................................................................................31
3.6.7. Színminták........................................................................................32
3.6.8. Ellenőrző kérdések...........................................................................32
3.7. Szimbólumok, példányok.........................................................................32
3.7.1. Közös könyvtár.................................................................................34
3.7.2. Ellenőrző kérdések...........................................................................34
3.8. Animáció..................................................................................................34
3.9. Köztesmozgás (Motion Tween)...............................................................35
3.9.1. Mozgásvezérlő (Motion Guide).......................................................37
3.9.2. Maszk használata..............................................................................37
3.10. Köztes alakváltozás (Shape Tween).....................................................38
3.10.1. Regisztrációs pont áthelyezése átméretezéskor................................38
3.10.2. Objektumok közötti átalakulás.........................................................39
3.11. Interaktív mozik...................................................................................39
3.11.1. Nyomógomb.....................................................................................39
3.11.2. Moziklipek.......................................................................................41
3.11.3. Animáció moziklippé alakítása........................................................41
3.12. Tesztelés, mentés, publikálás...............................................................41
3.13. Hagymahéj tesztüzemmód...................................................................42
3.14. Action Script........................................................................................42
3.14.1. Képkockához rendelhető ActionScript kód......................................43
3.14.2. Nyomógomb események, amelyekhez ActionScript kód rendelhető 43
3.14.3. Moziklip események, amelyekhez ActionScript kód rendelhető......44
4. Gyakorlatok......................................................................................................46
4.1. Rajzoljunk Napot......................................................................................46
4.2. Fogd és vidd........................................................................................47
4.3. Átalakuló szöveg......................................................................................49
4.4. Aktív nyomógomb....................................................................................50
4.5. URL..........................................................................................................50
4.6. Animált gomb létrehozása........................................................................51
4.7. Pásztázó fényforrás...................................................................................53
4.8. Villanó logo..............................................................................................54
4.9. Körök........................................................................................................56
4.10. Golyók..................................................................................................57
4.10.1. Megállítható és elindítható golyó......................................................57
4.10.2. Példa moziklip alkalmazására...........................................................58
4.10.3. Példa moziklipbe ágyazott moziklipre..............................................60
4.11. Mező.....................................................................................................62
4.12. Hóesés...................................................................................................63
5. Irodalom............................................................................................................67

Juhász Ferenc

Juhász Ferenc műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Juhász Ferenc könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklámgrafika

Olvasatlan példány.

Állapot: Újszerű
1.860 Ft
930 ,-Ft 50
14 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Reklámgrafika
Állapot:
1.860 Ft
930 ,-Ft 50
14 pont kapható
Kosárba