1.063.182

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklámeszköz ismeret

Összefoglaló áttekintés kereskedelmi szakemberek részére

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 71 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-637-145-8
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A tankönyv két oldalról közelíti meg a piac befolyásolásának lehetőségeit, részben emberi - fogyasztói oldalról - végigtekintve azokat az eszközöket és módszereket, amelyek a fogyasztók figyelmét... Tovább

Előszó

A tankönyv két oldalról közelíti meg a piac befolyásolásának lehetőségeit, részben emberi - fogyasztói oldalról - végigtekintve azokat az eszközöket és módszereket, amelyek a fogyasztók figyelmét felkeltik, szükségleteket, igényeket indukálnak, vágyakat ébresztenek, amelyek keresletté változnak, kiváltják a cselekvés (vásárlás, igénykielégítés folyamatát), másrészt megismertet ezen eszközök lehetőség szerinti legcélszerűbb kiválasztásának, valamint felhasználásának módszereivel.
Ez az alapozó jegyzet természetesen - jellegénél és terjedelménél, valamint oktatási céljánál fogva - nem vállalhatja fel a tömegkommunikációs reklámeszközök - más célú tankönyvekben megszokott - részletes, kissé túlfavorizált ismertetését, valamint a multinacionális kereskedelmi hálózatok jelenlegi reklámozási és vásárlásösztönzési gyakorlatának bemutatását. Ehelyett az említettek rövid ismertetése mellett, velük azonos súllyal szerepelteti azokat a megoldásokat, eszközöket, amelyeket a kis- és középvállalkozások alkalmazhatnak sikerrel hazai fogyasztóik megnyerésére, keresve a legjobban irányítható, ösztönző és befolyásoló eszközöket a leghatékonyabb meggyőzés elérése érdekében. Vissza

Tartalom

Bevezetés5
A marketingkommunikáció alapfogalmai7
Marketingkommunikáció, piacbefolyásolás, vásárlásösztönzés7
A vásárlás folyamata10
Ellenőrző kérdések14
Reklám, reklámeszközök15
A reklám fogalma, hatáselemei15
A racionális reklámhatást előidéző tényezők16
A reklám emocionális hatáselemei18
A reklámeszköz, a reklámanyag és a reklámhordozó fogalma19
Ellenőrző kérdések20
Vizuális reklámeszközök21
Ellenőrző kérdések36
Auditív reklámeszközök37
Ellenőrző kérdések42
Audiovizuális reklámeszközök42
Ellenőrző kérdések47
Egyéb reklámeszközök48
Ellenőrző kérdések53
A vásárlásösztönzés eszköztára54
A fogyasztó befolyásolásának legfontosabb kereskedelmi módszerei54
A vásárlásösztönzés korszerű módszerei55
Az eladáshelyi reklámok, ösztönzők61
Ellenőrző kérdések64
Kiegészítő fogalomtár, szakmai kifejezések magyarázata65
Felhasznált és ajánlott irodalmak jegyzéke71

Bércziné Dr. Juhos Júlia

Bércziné Dr. Juhos Júlia műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bércziné Dr. Juhos Júlia könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem