1.068.961

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklám helyett

A marketing új logikája: Marketing Interakció Tervezés és az új típusú ügynökségek

Szerző
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 159 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-9686-79-3
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Van-e alternatívája a reklámnak? Képes a reklámipar újragondolni önmagát? Ki lehet-e hozni kevesebből többet?
2009 egyértelműen a válság éve. A költségvetések, köztük a reklám- és marketingbüdzsék is, egyre kisebbek, az eredménykényszer nyomása viszont, ha lehet, még nagyobb, mint korábban. Ugyanakkor a régi, jól bevált módszerek és megoldások egyre kevésbé eredményesek. Mindezek ellenére 2009 valójában az értékes lehetőségek éve is, ha nem csupán túlélni akarjuk, hanem szembenézünk a válság támasztotta, egyébként már régen időszerű kihívásokkal. Lehetőség, hogy alapvető dolgokat újragondoljunk, és hogy újra átrendezzük a játékteret. A következő időszakban a jövő sikertörténeteit alapozhatják meg azok, akik bátran és okosan lépnek. Ha valaha, hát most itt az idő a változtatásra, a fejlődésre. Már csak az a kérdés, hogyan...

Tartalom

Bevezetés - Túlharsogni a hangzavart? 9
Új valóság születik 12
Amíg a marketingesek többsége azzal volt elfoglalva, hogy reagáljon... 14
A változás 4 alappillére 20
Hálózati Felkészültségi Index 22
Fejlődés, nem forradalom 24
A hálózati valóság 10 alapelve 28
1. Engedjük lazábbra a gyeplőt! 30
2. Koncentráljunk az üzleti értékre! Minden más csak körítés! 34
3. Tartsuk szem előtt a fogyasztói értéket és az igazságot! 38
4. A változás állandó. Alkalmazkodjunk! 44
5. Változtassuk az adatokat aktív információkká! 48
6. Attól, hogy digitális, még nem feltétlenül jobb. De készüljünk fel a digitális világra! 52
7. Értsük meg és tiszteljük a MOST hatalmát! 56
8. Vonjuk be a fogyasztókat, ne a figyelmüket raboljuk! 60
9. Éljünk a hálózatok erejével! 66
10. Hatás alapján integráljunk! 72
Mit tehetnek a marketingesek másképp és jobban? 76
A józan ész szabadsága - Változni a változó világgal 79
Új típusú ügynökségek - Új logikával a régi kihívásra 84
Középpontban a kapcsolatteremtés - A Marketing Interakció Tervezés alappillérei és építőkövei 88
Célok, célkitűzések és a megértés jelentősége - Az első lehetőség az eltévedésre 96
Ügyfél Érintkezési Pont Menedzsment - Nézzük hirdetéseinket a fogyasztók szemével! 102
Kreatív Kapcsolatteremtés - Nem elég kreatívan beszélni! Be kell vonni a fogyasztókat! Ez az igazi kreatív kihívás! 122
Élő márkák és aktív márkaépítés - A stratégiáról egy változó világban 134
A változás és remény szimbóluma - Marketing Interakció Tervezés működésben 140
A Marketing Interakció Tervezés folyamata 146
Tanuljunk a búvároktól! 148
Fogalomtár 150
Név-és tárgymutató 155
Jegyzetek 159
Köszönetnyilvánítás 160

Mányai Csaba

Mányai Csaba műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Mányai Csaba könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklám helyett Reklám helyett

Szép állapotú példány.

Állapot:
3.340 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba