1.059.326

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklám- és médiatükör 1992/93

VII. Országos Reklámkonferencia

Budapest
Kiadó: Magyar Reklámszövetség
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 60 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az események természetrajzához tartozik, hogy míg bizonyos időszakok minden különösebb változás nélkül telnek el, más időintervallumban jelentősen felgyorsulnak az események, alapvető átalakulás... Tovább

Előszó

Az események természetrajzához tartozik, hogy míg bizonyos időszakok minden különösebb változás nélkül telnek el, más időintervallumban jelentősen felgyorsulnak az események, alapvető átalakulás megy végbe. Ilyen időszaknak tekinthető az 1989-es Szolnoki reklámkonferencia óta eltel négy esztendő is, mialatt az országban mélyreható társadalmi-gazdasági változások következtek be. Ezek a változások a reklámszakmát alapvetően érintik és ezért a problémák megvitatására gyűlik össze ismételten egy-egy konferencia alkalmából a szakma, s alakítja ki közös állásfoglalását.
Természetes, hogy a bekövetkezett változásoknak nemcsak a konferencián elhangzottakban kell tükröződniük, hanem már abban a szakanyagban is, amit - hagyományainkhoz híven - minden konferencia előtt kibocsátunk.
A korábbi, tradícionálisnak tekinthető konferenciánkét elkészíthetők, s igazából a szakma sem ilyen jellegű adatszolgáltatást igényel. Ugyanakkor fokozott érdeklődés nyilvánul meg az egyes reklámeszközökre, termékekre fordított költségek,, költségmegoszlások, hatékonyságvizsgálati adatok ránt. Ennek az igénynek akartunk megfelelni, amikor együttműködésre felkértük a haza piacon működő valamennyi ismert piackutató hatékonyság vizsgáló céget a konferencia tanulmánykötetének elkészítéséhez. A felajánlott lehetőséggel két cég, a Gfk-Hungária és Szonda Ipsos élt - az általuk rendelkezésére bocsájtott két tanulmányt, az általuk mért adatokat tárjuk Önök elé jelenlegi Reklám- és Médiatükör 1992/93 kiadványunkban. Az elemzések a reklámfordításokat vizsgálják egyrészt a termékek, másrészt a médiák oldaláról. Vissza

Tartalom

Beköszöntő 3
Tartalomjegyzék 5
I. Gfk-Hungaria Piackutató Intézet 7
1. Gfk-MMO Sajtó- és Reklámfigyelő 1992. évi reklámpiaci elemzése a számok tükrében 9
2. A reklámok fogadtatásáról a lakosság körében 15
3. Mellékletek 19
II. Szonda Ipsos Média-, Vélemény és Piackutató Intézet 23
1. Az óriásplakát, mint reklámeszköz; közönsége és hatása az 1992. évi survey vizsgálatok tükrében 25
2. A reklámhatékonyságról. Közönségadatok és a reklámköltségek 38
3. A vásárlóerőről. Közönségadatok és társadalmi-demográfiai jellemzők 40
4. Mellékletek 41-60
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklám- és médiatükör 1992/93 Reklám- és médiatükör 1992/93

A borítón és a címlapon tulajdonosi pecsét található.

Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba