1.059.645

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Reklám- és kiadványgrafika

Macromedia Freehand

Szerző
Fordító
Szeged
Kiadó: 2F Iskola Kutatás-fejlesztés osztály
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 328 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal, ábrákkal gazdagon illusztrálva. CD-melléklet nélkül.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A két részre osztott könyv egy olyan gyakorlati folyamatot javasol, melynek alapjai a grafikai tervezés és az elektronikus könyvkiadás alapjaihoz nyúlnak vissza, az első részben szólunk róla, hogy... Tovább

Előszó

A két részre osztott könyv egy olyan gyakorlati folyamatot javasol, melynek alapjai a grafikai tervezés és az elektronikus könyvkiadás alapjaihoz nyúlnak vissza, az első részben szólunk róla, hogy később mind ez központosuljon, a második részben, egy tagolt, kiadói projekt gyakorlati megvalósításában, mely a Macromedia FreeHand-et veszi alapul, ami egyike a legismertebb és legsokoldalúbb szoftvereknek a reklám és kiadványgrafika területén.
Work in process-ként emlegetve, a kötet második részében tárgyalt projekt gyakorlati képet ad a grafikai és kiadói tervezés több megközelítéséről, kezdve cégek lógóinak megtervezésével és megvalósításával, a cégek összképének részét képező névjegykártyákon, fejléces borítékon és levélpapíron át, a valódi, és sajátos kommunikációig, melyek előre láttatják a tájékoztató anyagok, és szórólapok kialakulását. Egy teljes körképet adunk arról az eszközről, ami a grafikai tervezést az elektronikus könyvkiadás gyakorlati megvalósításává alakítja át.
A könyvhöz tartozik még egy CD-ROM is „Eszközök és gyakorlatok" címmel, mely összegyűjti az összes a javasolt gyakorlatokhoz szükséges anyagot. Vissza

Tartalom

Előszó..........................................................3
Bevezető.......................................................5
ALAPOK........................................................7
Alapok.........................................................9
Egy grafikai termék születése.........................10
A visual......................................................12
A tipográfiai szedés......................................13
Bitmap és vektor grafika...............................14
Bitmap képek..............................................14
Vektorképek................................................15
Képek előkészítése a nyomda részére..............16
A felbontás..................................................17
A színes nyomtatás......................................18
Túl a négyszínnyomáson...............................19
Az oldalformátumok.....................................21
Az UNI formátumok.....................................21
A mértékegységek .......................................23
A betűk......................................................24
A betűk kiválasztása.....................................25
Rácsok és kosarak a tördeléshez.....................26
Az űrtöltő helyek..........................................28
Az üresség és a könnyedség dicsérete..............29
Grafikus elemek...........................................30
A haj szál vonások..........................................30
Box............................................................30
Szimbólumok..............................................30
Nagy kezdőbetű...........................................31
Elválasztás az egyes oldalak között..................31
A kreativitás új lehetőségei............................32
Az egységes kép...........................................32
Egy gyakorlati példa.....................................35
A márkanév és a logo...................................37
A márkanév................................................37
A forma......................................................38
A szín.........................................................38
A jel...........................................................39
A felismerhetőség........................................39
Egyszerűség................................................40
Szintézis.....................................................40
Az újdonság................................................41
Eredetiség...................................................41
Alkalmazhatóság és rugalmasság...................42
A logo........................................................43
Betűk.........................................................44
Változatok egy betűre...................................45
Tartalomban a forma....................................46
Koordinált kommunikáció............................47
Repülőutak.................................................48
Reklámtechnikák.........................................52
A mesterkélt stílus.......................................54
A packaging................................................54
A packaging három területe..........................56
Új lehetőségek.............................................56
A Web lap...................................................57
A kommunikatív projekt...............................58
A vizuális koncept........................................59
A célok pontosítása......................................60
A smart design............................................60
A vizuális koncept fejlesztése ........................60
Felhasználó centrikus tervezés.......................61
Bemutatás és feedback.................................61
1. FEJEZET......................................................65
1. Lecke
Panelek, és a FreeHand interface használata .... 67
2. Lecke
Bitmap, és vektor képek.................................72
Új dokumentum létrehozása, és az oldalak
beállításainak megváltoztatása a Document panel segítségével..............74
3. Lecke
Az Eszközök (Tools) panel.............................77
4. Lecke
Line (Vonal), Pen (Toll), Pencil (Ceruza)
Bezigon eszközök.........................................81
Ábrázolás a Line (Vonal) eszköz segítségével ...81
Pencil (Ceruza) eszköz..................................82
Rajzolás a Pen, és a Bezigon eszközökkel.........83
Subselect eszköz..........................................84
5. Lecke
A Color Mixer használata..............................87
Elmosódott kitöltés készítése.........................93
2. FEJEZET.................................................97
1. Lecke
Logo tervezés..............................................99
2. Lecke
A Logo elkészítése......................................102
A rács.......................................................102
A vonalzó..................................................104
A segédvonalak..........................................105
3. Lecke
Áthelyezés, csoportosítás, szétválasztás
parancsok.................................................110
A Csillag körüli kör elkészítése.....................115
4. Lecke
Kézi transzformáció, és a Transform panel.....119
5. Lecke
A kombináló eszközök................................124
3. FEJEZET...............................................129
1. Lecke
A Text eszköz.............................................131
A szövegdoboz tulajdonságai.......................134
2. Lecke
Szövegbevitel FreeHand-ben........................137
Szöveg, és objektum
Szöveg az objektum körül............................140
3. Lecke
Szöveg a rajzon..........................................143
4. Lecke
Szöveghatások...........................................148
Szöveg átalakítása alaprajzban.....................150
5. Lecke
Szöveg bevitele a Blue Travel logoba..............152
4. FEJEZET...............................................159
1. Lecke
Kitöltési effektek........................................161
2. Lecke
Több lap használata....................................166
&OLAÍF
3. Lecke
Fejléces papír elkészítése.............................173
4. Lecke
Névjegykártya készítése..............................180
5. Lecke
Boríték készítése........................................183
5. FEJEZET...............................................185
1. Lecke
Radír, kivágás és árnyalat eszközök...............187
Az Eraser (Radír) eszköz.............................187
Knife (Kivágás) eszköz................................189
Smudge Tool funkció..................................191
2. Lecke
Extrude Tool és a Shadow funkció................193
Az Extrude Tool funkció..............................193
Shadow (Árnyék) eszköz.............................196
3. Lecke
A Trace Tool (Vektorizálás) és a Blend Tool
(Elkever - Vegyít) funkció...........................198
A Trace Tool (Vektorizálás) eszköz................198
A Blend eszköz...........................................202
4. Lecke
A Perspective (Perspektíva) panel (első' rész).....204
5. Lecke
A Perspective (Perspektíva) panel (második rész) ..210
6. FEJEZET...............................................215
1. Lecke
A Variable Stroke Pen Tool, a Calligraphic Pen
Tool és az Envelope eszköz...........................217
Az Envelope (Burkológörbe) eszköz..............220
2. Lecke
Add effect gomb használata.........................224
3. Lecke
Reklám anyag készítése (első rész)...............230
4. Lecke
Reklám anyag készítése (második rész).........237
5. Lecke
Reklám anyag készítése (harmadik rész).......243
Szöveg és logo bevitele................................245
7. FEJEZET...............................................251
1. Lecke
A Bend, Roughen, Fisheye Lens,
Subselect eszközök.....................................253
A Bend eszköz...........................................254
A Roughen eszköz......................................255
A Fisheye Lens eszköz.................................256
A Subselection eszköz.................................258
2. Lecke
A Lasso, Spirál Tool, és az Arc Tool eszközök.....260
A Lasso eszköz...........................................260
Az Arc Tool eszköz......................................261
A Spirál Tool eszköz....................................263
3. Lecke
A Grafic Hose tool eszköz............................266
Egy Grafic Hose eszköz létrehozása...............270
4. Lecke
A Library és a Styles eszközök......................273
A Style paletta használata............................273
Egyéni stílus kialakítása..............................276
5. Lecke
Az Xtras menü...........................................278
Koncentrikus Xtra rajz................................281
Xtra Relief.................................................282
Xtras Lighten/Darken/Saturate colors...........283
8. FEJEZET...............................................285
1. Lecke
Prospektus készítése (első rész)....................287
Az A, B, C oldalak.......................................289
Kapcsolt vagy, importált fájlok?....................293
2. Lecke
Prospektus készítése (második rész).............294
Szövegbevitele..........................................298
3. Lecke
A prospektus utolsó simításai......................299
Bitmap képek egyesítése..............................299
Szöveg rajzzá konvertálása...........................302
Nyomtatási opciók......................................303
4. Lecke
A prospektus PDF formátummá alakítása.....305
5. Lecke
Rajzok bevitele a Webre...............................308
Flash-animáció készítés..............................310
TARTALOM................................................315
JEGYZET....................................................325
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Reklám- és kiadványgrafika Reklám- és kiadványgrafika Reklám- és kiadványgrafika Reklám- és kiadványgrafika

CD-melléklet nélkül.

Állapot:
5.300 ,-Ft
27 pont kapható
Kosárba