1.059.328

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Rádiós Évkönyv 2004

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Fischer András: Bevezető 5
Gábos Zsuzsa - Papp Csaba: Szól a rádió - A rádióhallgatási szokásokról8
Hargitai Henrik: 2003 rádiós eseménynaptára18
Tiszttartó Titusz: Miért pont a Sláger és a Danubius? - Az országos kereskedelmi rádiós frekvenciapályázatok Magyarországon22
Horváth Réka: Reklámpiac - A rádiós piac kereskedelmi trendjei30
Dr. Szombati Béla: Városok, rádiók - A lokális média előretörése mára már aligha megváltoztatható tény36
R. Nagy András: Metropolis - Helyi és körzeti rádiók a fővárosban és környékén42
Haszán Zoltán: Mindenki másképp csinálja - Műsorkészítési körbetekintés48
Dr. Hild Ágnes: Törvény szerint - Az Országos Rádió és Televízió Testület szerepe a rádiós piacon54
Dr. Csányi Kinga: Az alap - A Műsorszolgáltatási Alap szerepe a rádiós piacon60
Éles Gabriella - Plauschin András: Monitoring - Az ORTT műsorfigyelő és -elemző szolgálata62
Dr. Sarkady Ildikó - Hargitai Lilla: A mostohagyerek felnő - A rádióreklám jogi kérdéseiről66
R. Nagy András - Soha Krisztián: Csomópontok - Rádiós szervezetek Magyarországon72
Krizsó Szilvia: "Ott van rajtunk a masni" - Interjú Boros Lajossal és Bochkor Gáborral78
Krizsó Szilvia: "Felhívnak, hogy csak azért is beszóljanak" - Interjú Bolgár Györggyel84
Krizsó Szilvia: "Ez lehet valami hülyeség?!" - Interjú Jáksó Lászlóval88
Dévényi István: Rád jó? - Írás arról, hogyan rádiózhatnak manapság92
Kádár Tamás: A cuskorspárga és ami mögötte van - Írás a kötődésről96
Perjés Tamás: Igen! Rádió! - Az első rádióreklámhatékonyság-kutatás Magyarországon102
Feledi György: Hát én immár mit válasszak?! - A médiahasználat hatása a reklám-visszaidézésre110
Soha Krisztián: Tempó, zene, lüktetés - Milyen a jó rádióreklám?116
R. Nagy András - Soha Krisztián: Miért rádió? - Hirdetők a rádióreklámozásról120
Jobbágy Tamás: Objektíven - A rádió mint reklámhordozó a médiaügynökség szemüvegén keresztül126
Földfelszíni sugárzású rádióadók - Az ORTT nyilvántartása alapján, 2004. április 29-i állapot132
A rádiós szervezetek elérhetőségei és tagjai140
Az évkönyv szerzői142
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Rádiós Évkönyv 2004 Rádiós Évkönyv 2004 Rádiós Évkönyv 2004 Rádiós Évkönyv 2004
Állapot:
1.680 ,-Ft
8 pont kapható
Kosárba