kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Szépia Könyvkiadó Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 262 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-7849-00-9 |
Bevezetés | 5 |
A komplex kutatási feladatok megjelölése, a vizsgálatban alkalmazott eszközök és módszerek bemutatása | |
A probléma felmerülése | 13 |
Mely kérdésekre kerestük a választ? | 15 |
Hol és hogyan végeztük el a vizsgálatokat? | 17 |
Eszközeink és módszereink | 18 |
A kognitív dimenzió vizsgálatában alkalmazott eszközök | 20 |
Az affektív (emocionális) dimenzió vizsgálatában alkalmazott eszközök | 24 |
A pszichomotoros képességek vizsgálata | 26 |
Az interpszichikus folyamatok vizsgálata | 29 |
A vizsgálatok időbeli eloszlása | 32 |
Az értelmi, érzelmi és társas interakciókra épülő személyiségfejlesztés elvi - elméleti alapjai | |
A kognitív strukrúra szerveződése | 35 |
A probléma összetettsége | 35 |
A Härle-féle dinamikus személyiségmodell vázlata | 36 |
A tanulás és a kognitív struktúra szerveződésének kapcsolata | 39 |
A kognitív struktúrák szerveződésének érzelmi (affektív) vonatkozásai | 41 |
Bizonyító erejű kísérletek és elvi megfontolások a kognitív és affektív személyiségdimenziók kölcsönhatásainak igazolására | 41 |
A figyelemkoncentráció a kognitív "gépezet" energetizáló tényezője | 43 |
A motiváció a kognitív alkotó struktúrának csak egy másik apektusát jelenti | 43 |
A kognitív és az értelmi struktúrák szerveződésének szociálisan interaktív vonatkozásai | 44 |
Perszonalista és szituacionalista felfogások, személyi és környezeti tényezők együtthatása | 44 |
Az interakcionizmus elméleti vázlata | 45 |
A személyiség mint kognitív, emocionális, szociálisan interaktív folyamatmodell Mischel megfogalmazásában | 45 |
A folyamatmodell grafikus ábrázolása (tanuláselméleti modellek) | 46 |
A dinamikus személyiségszerkezet kísérleti vizsgálata és feltárása 13-14 éves tanulók körében, a kémiatanulás folyamatában | |
A tanulók megismerő (kognitv) képességeinek elemzése a különböző mutatók összefüggésében | 53 |
A pszichodidaktikai (PDT) tesztteljesítményének globális elemzése és értékelése a különböző változók összefüggésében | 53 |
A vizuális (nonverbális) kémiai információk észlelése és megőrzése | 68 |
A verbális kémiai információk észlelése és megőrzése | 78 |
Kémiai gondolkodásmódok, különös figyelemmel a kreatív problémamegoldásra | 83 |
A PDT-teljesítmények a tanuló osztályzatainak függvényében | 92 |
A PDT-teljesítményének elemzése a vizuális (nonverbális), a verbális és a fluid-IQ összefüggésében | 97 |
Tanulási stílusok és szokások | 101 |
A tanulók értelmi (kognitív) és érzelmi (affektív) dimenziói kölcsönhatásának vizsgálata a kémaitanulásban | 115 |
Érzelmi viszonyulások a kémiai információ feldolgozásában, a könnyűség, az érthetőség és az önállóság tanulói megítélése | 115 |
Motívumok szerepe a kémiai információ feldolgozásában | 121 |
Interpszichikus történések (interakciók) a kémiatanulás-tanítás folyamatában | 124 |
A tanulók kommunikatív kölcsönös kapcsolatai a munkáltató foglalkozásokon; manipulatív tevékenység | 124 |
Pedagógus és tanuló interdependens együttműködése a munkáltató foglalkozásokon, figyelemmel a pedagógus vezetési stílusára és személyiségvonásaira | 140 |
A különböző szintű kategóriákba került tanulók kognitív struktúraváltozásainak elemzése | 180 |
Az átlag alatt teljesítők kognitív struktúraváltozásainak jellemzése | 195 |
A kiemelkedő teljesítményt nyújtó tanulók kognitív struktúraváltozásainak jellemzése | 201 |
Az átlagosan teljesítő tanulók kognitív struktúraváltozásainak jellemzése | 203 |
Az átlag felett teljesítő tanulók kognitív struktúraváltozásainak jellemzése | 205 |
Összegzés | 208 |
Függelék | 215 |
Irodalom | 255 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.