Fülszöveg
"Ha elismernek bennünket, az Aranyat ér. Kedvezőtlen hírnévvel - Fabatkát sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy miért hasznos nekünk a Public Relations?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozók, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait,
- a sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat,
- a kéziratszerkesztés, a...
Tovább
Fülszöveg
"Ha elismernek bennünket, az Aranyat ér. Kedvezőtlen hírnévvel - Fabatkát sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy miért hasznos nekünk a Public Relations?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozók, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait,
- a sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat,
- a kéziratszerkesztés, a korrektúra, a tipográfia alapismereteit,
- a kiállítások és termékbemutatók rendezési, esztétikai elveit,
- a figyelemfelkeltés (például a színhatás vagy az érdek) lélektani feltételeit, a kisebb hatásvizsgálatok szociológiai módszereit.
E komplex feldolgozás lehetővé teszi, hogy egy kis kötetben kéznél legyen minden fontos PR-ismeret.
Vissza