kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Országos Pedagógiai Intézet Iskolakutatási és -fejlesztési Központja |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 74 oldal |
Sorozatcím: | Kutatási beszámolók |
Kötetszám: | 4 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 30 cm x 21 cm |
ISBN: | 963-681-990-4 |
Előszó | 5 |
Általános rész | 9 |
Óvodák | 11 |
Korai tanítás? | 13 |
Kognitív érettség - túl korai tudatosítás | 17 |
Ki a jó óvónő? | 20 |
Vezetői intézkedések | 21 |
A mese | 24 |
Az óvodai nevelés programja | 27 |
Környezet és nevelés | 30 |
Iskolák | 33 |
Az iskola és a pszichológus | 33 |
A beiskolázás gondjai | 35 |
A korrekciós osztályok | 37 |
Áthelyezés (és felmentés) | 39 |
Az első osztályban | 42 |
Tanítson-e a szülő? - és a szülői ellenőrzés | 43 |
Minimális cerebrális dysfunctio | 47 |
Részkiesések, balkezesség - terápiák | 48 |
Döntések az első osztályban | 50 |
Osztályzás - és performációs intelligencia | 51 |
Empátia, speciális érdeklődés, lassú érés | 53 |
Az egyestől a verésig | 54 |
Teljesítményhajsza - alkalmazkodás a követelményekhez | 56 |
Specializáció? | |
A tanórán kívül | |
Kisdobosok, úttörők | |
Az általános iskolai nevelés és oktatás terve | |
Irodalom |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.