1.062.071

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pszichológia 1996/4.

Az MTA Pszichológiai Intézetének folyóirata - XVI. évfolyam 4. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

A TANULÁS HELYE A KOGNITÍV GONDOLKODÁSMÓDBAN
Bevezetés 331
Kónya Anikó: A „tiszta emlék" 335
Jakab Zoltán: Mi a különbség a kategorizáció prototípus- és
mintapéldány-modellje között? 347
Gergely György: „Hoppá!" Avagy az eszmélkedés lélektana:
A szociális tükrözés szerepe az öntudat és az
önkontroll kialakulásában 361
Kiss Szabolcs: Az „elmélet" elmélet és a szimulációs megközelítés szerepe a gyermek tudatelméletének magyarázatában 383
Kovács Ilona: A bemeneti rendszerek módosíthatósága a felnőtt
központi idegrendszerben 397
Grőbler Tamás: Tanulás biológiai és mesterséges hálózatokon 409
Nádasdy Zoltán: Téri és idői aktivitásmintázatok összefüggése a
neuronális szintű megismerő funkciókban 425
Nahalka István: A konstruktivizmus tanulásszemlélete a
természettudományos nevelésben 449
RECENZIÓ
Pléh Csaba: A tudomány státusza s egy filozófus változásai,
no meg kell-e hermeneutika a természettudományoknak? 461
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Pszichológia 1996/4. Pszichológia 1996/4. Pszichológia 1996/4.

A gerinc kissé kopottas, töredezett.

Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Pszichológia 1996/4. Pszichológia 1996/4.

A borító enyhén töredezett.

Állapot:
980 ,-Ft
8 pont kapható
Kosárba