A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Psychologie des Fernsehens

A tévézés pszichológiája - Wirkungsmodelle und Wirkungseffekte unter besonderer Berücksichtigung der Wirkung auf Kinder und Jugendliche/Hatásmodellek és -vizsgálatok különös tekintettel a gyerekekre és fiatalkorúakra

Szerző
Szerkesztő
Bern
Kiadó: Verlag Hans Huber
Kiadás helye: Bern
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 302 oldal
Sorozatcím: Beiträge zur empirischen Sozialforschung
Kötetszám:
Nyelv: Német  
Méret: 19 cm x 11 cm
ISBN: 3-456-80739-2
Megjegyzés: Ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv egy rést tölt be a televíziózás területéről szóló szakirodalom területén, azáltal, hogy összefoglalja és szisztematizálja ezt, illetve példás részletességgel bemutatja a kutatásokat, valamint elméleti és metodológiai szempontból kritikailag tárgyalja ezt a területet. A pszichológiai hatását ma már senki sem vitatja a televíziónak, de hogy valójában hogyan működik a média által gyakorolt hatás az emberi elmére, hogy milyen veszedelmeket rejt a tömegkommunikáció a gyerekek és az ifjúság számára, kiderül a részletes pszichológiai elemzésekből és háttérkutatási munkákból.
Ajánljuk pszichológusok, tanárok, pedagógusok, szociológusok, médiában dolgozók, politikusok, intézetek és könyvtárak számára. Szószedettel és irodalomjegyzékkel.

Tartalom

televízió, telekommunikáció, média, hatás, gyerekek, ifjúság, pszichológia, ingerek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Psychologie des Fernsehens Psychologie des Fernsehens Psychologie des Fernsehens Psychologie des Fernsehens Psychologie des Fernsehens

Könyvtári könyv volt. A gerinc enyhén sérült. A lapélek kissé foltosak. Néhány lapon bejegyzések és aláhúzások találhatók.

Állapot: Közepes
3.480 Ft
1.390,-Ft 60
7 pont kapható
Kosárba
3 antikvár könyvből 1 INGYEN!