kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Kecskeméti Főiskola Tanárképző Főiskolai Kar |
---|---|
Kiadás helye: | Kecskemét |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 223 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-7294-42-2 |
Előszó | 5 |
Bevezetés | 7 |
A napjainkban zajló változások az oktatásban | 12 |
A projektpedagógia terminolkógiája | 18 |
A projektmódszer definiálási kísérletei | 21 |
A projektmódszer, a projektpedagógia története | 27 |
A projektpedagógia rövid előtörténete | 27 |
A projektpedagógia történelmi előzményei | 28 |
A projektmódszer a századforduló pedagógiai törekvéseiben 1935-ig | 33 |
A projektpedagógia megújulása 1968-tól | 48 |
A projektpedagógia történeti vonatkozásai hazánkban | 48 |
Szécsi Gábor: A pragmatizmus | 54 |
Hegedűs Gábor, Szécsi Gábor: A pragmatista neveléselmélet gondolati háttere és módszertani tanulságai | 60 |
A projektpedagógia elmélete és gyakorlata | 69 |
Érvek a projektpedagógia alkalmazásához | 69 |
A projektpedagógia interdiszciplináris kapcsolódásai | 72 |
A projekktpedagógia pszichológiája | 72 |
Konstruktivizmus a didaktikában | 75 |
Fiziológia | 77 |
Jogtudomány, politika | 79 |
Szociológia | 81 |
A projektpedagógia gyakorlata | 82 |
Csoportban végzett tevékenység | 83 |
A projektoktatás fajtái | 84 |
Tervezés, szervezés, kivitelezés, ellenőrzés | 95 |
Megváltozott pedagógusszerep | 102 |
Projektpedagógia és kreativitás | 106 |
A projektpedagógia hatékonysága, értékelési módok | 109 |
Hatásvizsgálatok | 111 |
A projektdolgozatok értékelése, hatékonyságvizsgálatok | 118 |
Értékelés, zsűrizéssel | 124 |
A projektpedagógia korlátai | 132 |
A projektpedagógia alkalmazása az elemi szinten a természettudományos ismeretek alapozásánál | 135 |
A természettudományos képzés Magyarországon | 135 |
A természettudományos projektek készítésének szempontjai | 141 |
Környezetorientált projektek az elemi szinten | 142 |
Technikaorientált projektek a természettudományos oktatásban | 147 |
Projektpedagógia a tanítóképzésben | 154 |
Tendenciák a felsőoktatásban | 154 |
A projektpedagógia alkalmazása a technika tantárgy oktatásánál a Kecskeméti Tanítóképző Főiskolán | 156 |
A projektpedagógia kutatásának további lehetőségei | 162 |
Zombori Béla: Képek, tárgyak, fiatalok | 164 |
Háttér | 164 |
Célok | 164 |
Feladatok | 165 |
Az első forduló feladatai | 165 |
Példák a versenyek első fordulójának választható feladataiból | 166 |
A második forduló feladataiból | 167 |
Értékelési módszer | 168 |
Az első forduló értékelési rendszere | 168 |
A második forduló értékelési rendszere | 169 |
A Vizuális versenyre beérkezett pályaművekről | 169 |
Válogatás a Vizuális versenyre érkezett pályaművekből | 170 |
Mayer Ágnes: A Piliscsabai Palánta Általános Iskola | 173 |
Az iskolaindító projekt | 173 |
Projektpedagógia a Palánta Iskolában | 174 |
Hogyan tanítunk a Palánta Iskolában? | 178 |
Családias tér - környezet | 179 |
Irodalom | 180 |
Mellékletek | 193 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.