1.062.403

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Projektpedagógia

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Kecskemét
Kiadó: Kecskeméti Főiskola Tanárképző Főiskolai Kar
Kiadás helye: Kecskemét
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 223 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7294-42-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó5
Bevezetés7
A napjainkban zajló változások az oktatásban12
A projektpedagógia terminolkógiája18
A projektmódszer definiálási kísérletei21
A projektmódszer, a projektpedagógia története27
A projektpedagógia rövid előtörténete27
A projektpedagógia történelmi előzményei28
A projektmódszer a századforduló pedagógiai törekvéseiben 1935-ig33
A projektpedagógia megújulása 1968-tól48
A projektpedagógia történeti vonatkozásai hazánkban48
Szécsi Gábor: A pragmatizmus54
Hegedűs Gábor, Szécsi Gábor: A pragmatista neveléselmélet gondolati háttere és módszertani tanulságai60
A projektpedagógia elmélete és gyakorlata69
Érvek a projektpedagógia alkalmazásához69
A projektpedagógia interdiszciplináris kapcsolódásai72
A projekktpedagógia pszichológiája72
Konstruktivizmus a didaktikában75
Fiziológia77
Jogtudomány, politika79
Szociológia81
A projektpedagógia gyakorlata82
Csoportban végzett tevékenység83
A projektoktatás fajtái84
Tervezés, szervezés, kivitelezés, ellenőrzés95
Megváltozott pedagógusszerep102
Projektpedagógia és kreativitás106
A projektpedagógia hatékonysága, értékelési módok109
Hatásvizsgálatok111
A projektdolgozatok értékelése, hatékonyságvizsgálatok118
Értékelés, zsűrizéssel124
A projektpedagógia korlátai132
A projektpedagógia alkalmazása az elemi szinten a természettudományos ismeretek alapozásánál135
A természettudományos képzés Magyarországon135
A természettudományos projektek készítésének szempontjai141
Környezetorientált projektek az elemi szinten142
Technikaorientált projektek a természettudományos oktatásban147
Projektpedagógia a tanítóképzésben154
Tendenciák a felsőoktatásban154
A projektpedagógia alkalmazása a technika tantárgy oktatásánál a Kecskeméti Tanítóképző Főiskolán156
A projektpedagógia kutatásának további lehetőségei162
Zombori Béla: Képek, tárgyak, fiatalok164
Háttér164
Célok164
Feladatok165
Az első forduló feladatai165
Példák a versenyek első fordulójának választható feladataiból166
A második forduló feladataiból167
Értékelési módszer168
Az első forduló értékelési rendszere168
A második forduló értékelési rendszere169
A Vizuális versenyre beérkezett pályaművekről169
Válogatás a Vizuális versenyre érkezett pályaművekből170
Mayer Ágnes: A Piliscsabai Palánta Általános Iskola173
Az iskolaindító projekt173
Projektpedagógia a Palánta Iskolában174
Hogyan tanítunk a Palánta Iskolában?178
Családias tér - környezet179
Irodalom180
Mellékletek193
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem