Előszó | 7 |
Kiss Árpád: A tanulás programozása és a pedagógiai technológia | 11 |
Takács Etel: Oktatástechnológia és didaktika | 19 |
Gyaraki F. Frigyes: Programozott anyagokkal folytatott régebbi és újabb kísérleteink egybevetése | 25 |
Gecső Ervin: Tanító programok iskolai felhasználásának tapasztalatai | 38 |
Biszterszky Elemér: A programozott anyagokkal elért eddigi eredmények a hazai felsőoktatásban | 49 |
Bencsik István: Programozott anyagokkal folytatott kísérletek a szakképzésben | 55 |
Simon Gyula: Az Országos Oktatástechnikai Központ | 60 |
Szende Aladár: Szemlélet és gyakorlat | 71 |
Havas Péter: Határok a programozott tanulásban | 75 |
Feigl József: Logikai formák és programkészítés | 80 |
Lévai Albert: A csúszóléces oktatógép jelentősége a multi-media rendszerben és a programozott oktatásban | 85 |
Gosztonyi Jánosné: Programozott tanulás audio-vizuális eszközökkel | 93 |
Földy Ferenc: Programozás feladatrendszerekkel az általános iskola részben összevont alsótagozatos osztályaiban | 111 |
Mikulas Milan: (Bratislava): A programozott oktatás elvei és eredményei a csehszlovákiai alapiskolák alsó tagozatán | 115 |
Lesenyei Gáborné: Törekvések a tanulás tanítására programokkal és különböző eszközökkel | 120 |
Bognár Istvánné: Programozott tanulás és közösségi munka | 131 |
Kerekes Béláné: A programozott tanulás kiegészítése a "Nyelvtani rendszerező modell" táblázataival és a gyakorlás differenciálásával | 133 |
Kiss Árpádné: Evolúció vagy revolúció | 149 |
Koós István: Kísérlet elágaztató programmal "A tengelyes szimmetria" témakörben Nógrád megye nyolc általános iskolájában | 164 |
Molnár Istvánné: Észrevételek és javaslatok (matematika) | 168 |
Dér Imre: Programozással kapcsolatban szerzett tapasztalatok | 171 |
Berkics Mihály: Egy középiskolai programmal szemben támasztható követelmények | 181 |
Bartal Andrea: | |
Helvei Judit: A kombinatorika programozott oktatásának tapasztalatai | 187 |
Ábrahám Károlyné: | |
Koltai Gézáné: Az "Ige, főnév, melléknév" című, részben programozott orosz nyelvtankönyvvel végzett kísérletről | 192 |
Balázsné Méhes Vera: A modell-programozási rendszer alkalmazása a politikai gazdaságtan tanításában a közgazdasági szakközépiskolában | 202 |
Balázs Béla: A modell programozási rendszer alkalmazásának néhány tapasztalata a szakképzésben | 209 |
Bellon Antal: Az oktatási folyamat főbb szakaszainak programozása a szakoktatásban gépi úton történő anyagnyújtáshoz | 216 |
Bencsik István: | |
Koncz Ferenc: A "Fémipari anyag- és gyártásismeret" algoritmikus program szerinti oktatása | 219 |
Szövényi Zsolt: Algoritmusok az agrár szaktárgyak oktatóprogramjaiban | 234 |
Szövényi Zsolt: A programozott oktatás tíz éve az agrár szakoktatásban | 238 |
Kozák Imre: A tankönyvi feladatok és a programozott teljesítménymérés | 249 |
Krisztián Béla: Programozott oktatás a bányaipari szakmunkásképzés elméleti és gyakorlati területein | 263 |
Székely György: Korszerűsítési törekvések a belkereskedelmi szakképzésben | 278 |
Balázs Béla: A modell programozási rendszer alkalmazának néhány tapasztalata a felsőoktatásban | 285 |
Matavovszky Tibor: A Fortran programozási nyelv programozott oktatása számítógéppel a II. évfolyamban a matematika-fizika tanári szakon | 304 |
Szilassi Lajos: Egy "magnokorr" oktatógépre készített program elemzése és hatékonyságának vizsgálata | 316 |
Berényi István: Tennivalók | 327 |
Sepsey József: A szakoktatási szekció munkájához fűződő észrevételek | 329 |
Genzwein Ferenc: A köznevelési szekció munkássága alapján megfogalmazható javaslatok | 331 |
Ujcz Pálné: A programozott oktatás irodalma az Országos Pedagógiai Könyvtárban és Múzeumban | 337 |
Ádám Sándor: A korszerű oktatási módszerek és eszközök magyar nyelvű szakirodalmának bibliográfiája, 1969-1974 | 341 |
Kötetünk szerzői | 366 |