kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Panem Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 318 oldal |
Sorozatcím: | Egyszerűbben |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-545-158-x |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Bevezetés | 15 |
Te és a számítógép | 21 |
Bevezetés | 21 |
A számítógép: hardver és szoftver | 21 |
Az operációs rendszer | 22 |
A fájlrendszer | 23 |
A szövegszerkesztő | 24 |
C++ programok készítése | 25 |
Mi a számítógépprogram? | 28 |
Programozási csapdák | 30 |
Összefoglalás | 30 |
Gyakorlatok | 31 |
Adatok és műveletek | 32 |
Bevezetés | 32 |
A legegyszerűbb program | 32 |
Változók | 35 |
Elnevezések | 38 |
Értékadás | 39 |
Egyszerű számítások | 41 |
Karakteres adatok | 43 |
Megjegyzések | 46 |
Programozási csapdák | 46 |
A fejezet új nyelvi elemei | 47 |
Összefoglalás | 47 |
Gyakorlatok | 47 |
Döntések: az if utasítás | 49 |
Bevezetés | 49 |
Az if utasítás | 49 |
Összehasonlító operátorok | 52 |
És, vagy, nem | 54 |
Egymásba ágyazott if utasítások | 55 |
switch | 57 |
Nyelvtani szabályok | 60 |
A fejezet új nyelvi elemei | 60 |
Programozási csapdák | 60 |
Összefoglalás | 61 |
Gyakorlatok | 61 |
Ciklusok: a while és a for utasítások | 63 |
Bevezetés | 63 |
While utasítás | 64 |
for utasítás | 68 |
do while utasítás | 70 |
És, vagy, nem | 71 |
Egymásba ágyazott hurkok | 73 |
Programozási csapdák | 73 |
Nyelvtani szabályok | 74 |
A fejezet új nyelvi elemei | 74 |
Összefoglalás | 74 |
Gyakorlatok | 74 |
Számítások | 77 |
Bevezetés | 77 |
int vagy float? | 77 |
Deklaráció, értékadás, bemenet és kimenet | 78 |
Számítások | 79 |
Az operátorok precedencia szabályai | 81 |
Szabványos matematikai függvények | 82 |
Összehasonlítás | 83 |
Iteráció | 83 |
Egész és lebegőpontos számok közötti konverzió | 84 |
Összefoglalás | 85 |
Gyakorlatok | 85 |
Karakter típusú adatok | 88 |
Bevezetés | 88 |
Karakter típusú adatok deklarálása | 89 |
Be- és kimenet műveletek | 90 |
Értékadás | 92 |
Karakterek vizsgálata | 92 |
Ábécésorrend | 93 |
Összefoglalás | 94 |
Gyakorlatok | 95 |
Függvények | 96 |
Bevezetés | 96 |
Egyszerű függvények | 97 |
Függvénynevek | 99 |
Prototípusok | 100 |
Az include utasítás és a könyvtárak | 101 |
Esettanulmány | 102 |
Helyi adatok | 104 |
Nyelvtani szabályok | 104 |
Programozási csapdák | 105 |
Összefoglalás | 105 |
Gyakorlatok | 105 |
Paraméteres függvények | 106 |
Bevezetés | 106 |
Paraméterátadás a függvények számára | 106 |
A paraméterek használata | 109 |
Paraméterek átadása függvényekből | 110 |
Értékparaméterek és referencia paraméterek | 113 |
Összefoglalás | 113 |
Gyakorlatok | 114 |
Értékkel visszatérő függvények | 115 |
Bevezetés | 115 |
A visszatérő érték | 116 |
Visszatérési érték vagy paraméter? | 118 |
A main függvény | 121 |
Esettanulmány a függvények használatáról | 122 |
A fejezet új nyelvi elemei | 128 |
Programozási csapdák | 128 |
Összefoglalás | 128 |
Gyakorlatok | 129 |
Globális adatok | 131 |
Bevezetés | 131 |
Globális adatok | 131 |
Lokális adatok | 132 |
Globális vagy lokális? | 132 |
Összefoglalás | 133 |
Gyakorlatok | 134 |
Programtervezés | 135 |
Bevezetés | 135 |
Pszeudokódolás | 136 |
Funkcionális dekompozíció | 138 |
Tervezési esettanulmány | 139 |
A módszer előnyei | 143 |
Tervezés a valós életben | 143 |
Összefoglalás | 144 |
Gyakorlatok | 144 |
Tömbök | 145 |
Bevezetés | 145 |
Tömbök deklarálása | 146 |
Sorszámok | 147 |
Tömbök átadása paraméter formában | 149 |
Alapvető műveletek tömbökkel | 152 |
Rögzített hosszúságú tömbök | 154 |
A const használata | 156 |
Tömbök inicializálása | 157 |
Programozási csapdák | 158 |
Összefoglalás | 159 |
Gyakorlatok | 159 |
Kétdimenziós tömbök | 163 |
Bevezetés | 163 |
Tömbök deklarálása | 164 |
Indexek | 165 |
Tömbök paraméterként történő átadása | 167 |
Alapvető műveletek tömbökkel | 169 |
A const használata | 171 |
Tömbök inicializálása | 172 |
Programozási csapdák | 173 |
Összefogalalás | 173 |
Gyakorlatok | 174 |
Mutatók | 180 |
Bevezetés | 180 |
A mutatók fogalma | 180 |
A mutat valamire operátor | 181 |
A mutatóval kijelölt operátor | 182 |
A mutatók használata | 184 |
A mutatók működése | 185 |
Mutatók és paraméterek | 186 |
A mutatók célja | 187 |
A fejezet új nyelvi elemei | 188 |
Összefoglalás | 188 |
Programozási csapdák | 188 |
Gyakorlatok | 188 |
Sztringek | 190 |
Bevezetés | 190 |
A sztringek deklarációja | 191 |
Sztringek bevitele és kivitele | 193 |
Sztringek összehasonlítása | 196 |
Sztringek másolása | 198 |
Sztringek hosszúságának meghatározása | 199 |
Keresés sztringekben | 200 |
Sztringek egyesítése és szétbontása | 202 |
Összefoglalás | 203 |
Gyakorlatok | 203 |
Fájlok használata | 205 |
Bevezetés | 205 |
Esettanulmány a fájlokról | 206 |
Bemenet, kimenet, olvasás, írás | 207 |
A fájl megjelenítése | 207 |
Fájlok készítése | 209 |
A fájl vége | 210 |
Fájl bővítése | 212 |
Fájlok tartalmának frissítése | 213 |
Soros fájlok | 214 |
Tetszőleges hozzáférésű fájlok | 214 |
Összefoglalás | 215 |
Gyakorlatok | 215 |
Hibakeresés | 217 |
Bevezetés | 217 |
Hibakeresés | 218 |
A hibakereső program (debugger) használata | 219 |
Gyakori hibák a C++ programokban | 219 |
Összefoglalás | 221 |
Programtesztelés | 222 |
Bevezetés | 222 |
Teljes tesztelés | 223 |
Fekete doboz tesztelés | 223 |
Fehér doboz tesztelés | 225 |
Ellenőrzés | 227 |
Tanulságok | 228 |
Összefoglalás | 228 |
Gyakorlatok | 229 |
Programozás részletekben | 230 |
Bevezetés | 230 |
Esettanulmány: egy játékprogram | 231 |
Esettanulmány: kalkulátor | 233 |
Összefoglalás | 235 |
Gyakorlat | 235 |
Programozási stílus | 236 |
Bevezetés | 236 |
Programszerkezet | 237 |
Konstansok használata | 238 |
Paraméterátadás | 240 |
A függvények mérete | 240 |
A függvények csoportosítása | 241 |
Függvény prototípusok | 241 |
Egymásba ágyazott if utasítások | 242 |
Egymásba ágyazott hurkok | 245 |
Összetett feltételek | 247 |
Dokumentáció | 248 |
Programozási csapdák | 249 |
Összefoglalás | 249 |
Hatékony programozás | 251 |
Bevezetés | 251 |
A programfejlesztés fázisai | 251 |
A tervezés fontossága | 254 |
Összefoglalás | 254 |
Most hogyan tovább? | 255 |
Válaszok az önteszt kérdésekre | 257 |
Ajánlott irodalom | 287 |
Fontosabb C++ könytárak | 292 |
Véletlen számok | 297 |
A névadás szabályai a C++ nyelvben | 301 |
A fontosabb operátorok - összefoglalás | 303 |
Különbségek a C és a C++ nyelvek között | 307 |
Mintaprogram - kő, papír, olló | 311 |
Tárgymutató | 315 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.