kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 398 oldal |
Sorozatcím: | Az Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Karának szakmódszertani közleményei |
Kötetszám: | 2 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Kárteszi Ferenc: Az axiomatikus tárgyalásmód nehézségei és lehetősége a matematikatanításban | 5 |
Dr. Werner Walsch: A matematika oktatásban jelentkező logikai nevelés néhány kérdéséről | 42 |
Rédling Elemér: Az 1968. évi matematikai írásbeli felvételi vizsga néhány tanulsága | 56 |
Horvay Katalin: Egy az axiomatizálás iskolai tanítására irányuló kísérletről | 71 |
Levius Ernő: A gázok elektromos vezetésének tanítása a középiskolában | 88 |
Soós Károly: A hőmérséklet fogalmának kialakítása a középfokú fizikaoktatásban | 132 |
Poór István: Demonstrációs kísérletek légpárnás kiskocsival | 148 |
Sas Elemér: Az egyetemi fizikaoktatás módszertanáról | 157 |
Skrapits Lajos: | |
Tasnádi Péter: Dinamikai feladatok megoldása során jelentkező néhány szisztematikus hibáról I. | 169 |
Ladányi László: Reakciótípusok oktatásának vizes és nemvizes rendszerekre egységesen alkalmazható módszere az általános és analitikai kémiában | 181 |
Biczók Ferencné: A szerves kémia és a biológia tantárgy koncepciójáról | 240 |
Balázs Lorántné: Kísérleti tanmenet kémiatagozatos I. gimnáziumi osztályban | 260 |
Kacsur István: Iskolai teljesítmények és a gondolkodásfejlődés biológiaórákon az érés második szakában | 275 |
Timár József: Nevelési lehetőségek az idegen nyelvek oktatásában | 308 |
Miholics József: Hazai és külföldi terepgyakorlatok néhány időszerű módszertani kérdése | 330 |
Mérő József: Audió-vizuális eszközök a földrajzoktatásban | 349 |
Probáld Ferenc: Az egyetemi földrajzoktatás Finnországban | 368 |
Tihanyi Ferenc: Korszerű ellenőrzési módszerek alkalmazása a földrajz tanításában | 376 |
Olcsai-Kiss László: A tanulók önálló munkája és aktivizálása a szakközépiskolai földrajzórákon | 386 |