1.062.132

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Principles of Marketing

A marketing alapjai

Szerző
New York
Kiadó: The Macmillan Company
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 716 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Marketinget hallgató egyetemisták részére bemutatja a kötet az alapvető tudnivalókat, folyamatokat, csatornákat. Elmagyarázza, miért vannak különféle módszerek, illetve milyen tényezőket szükséges figyelembe venni a marketing döntéseinek meghozatalakor.

Tartalom

(Marketing, közgazdaságtan, üzlet, menedzsment)
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem