Fülszöveg
Miközben egyre jobban megismerjük, illetve egyre több területen vizsgáljuk a hálózatokat, a hálózatkutatás elmélete és megközelítési módszerei sem egységesek.
Kovács László
Elsőre az érdekel minket leginkább, hogy "ki a gyilkos?", ezért lemondunk szabadságunkról, elfogadjuk a szerző diktatórikus irányítását, és a sorokat, bekezdéseket, lapokat egymás után - például balról jobbra, felülről lefelé - olvassuk, és ezt az irányt akkori is tartjuk, ha közben átlapozunk egy hosszabb, érdektelennek tűnő, a cselekményt látszólag megakasztó részt, például egy szobabelső kéjesen aprólékos leírását.
Pál Dániel Levente
A dolgozat nem helyettesíteni kívánja a színháztudomány eszközeit a hálózatkutatás eszközeivel, hanem csak arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy egymástól látszólag független eszközök nemcsak a matematikában, de a színház világában is mutathatnak hasonló tendenciákat.
Simon Levente
Mint nagyon modern költőt szeretnénk "eladni" Balassi Bálintot tankönyvünkben a diákok...
Tovább
Fülszöveg
Miközben egyre jobban megismerjük, illetve egyre több területen vizsgáljuk a hálózatokat, a hálózatkutatás elmélete és megközelítési módszerei sem egységesek.
Kovács László
Elsőre az érdekel minket leginkább, hogy "ki a gyilkos?", ezért lemondunk szabadságunkról, elfogadjuk a szerző diktatórikus irányítását, és a sorokat, bekezdéseket, lapokat egymás után - például balról jobbra, felülről lefelé - olvassuk, és ezt az irányt akkori is tartjuk, ha közben átlapozunk egy hosszabb, érdektelennek tűnő, a cselekményt látszólag megakasztó részt, például egy szobabelső kéjesen aprólékos leírását.
Pál Dániel Levente
A dolgozat nem helyettesíteni kívánja a színháztudomány eszközeit a hálózatkutatás eszközeivel, hanem csak arra kívánja felhívni a figyelmet, hogy egymástól látszólag független eszközök nemcsak a matematikában, de a színház világában is mutathatnak hasonló tendenciákat.
Simon Levente
Mint nagyon modern költőt szeretnénk "eladni" Balassi Bálintot tankönyvünkben a diákok számára - azzal a nem egészen komoly, de nem is komolytalan megfontolással, hogy ő az, aki akár még "plázaköltő" is lehetne...
Fűzfa Balázs
Ha megnézzük külföldről, kulturális adatbázisok terén mi a helyzet Magyarországon, akkor azt látjuk, hogy van több száz különböző múzeum, közgyűjtemény, néhánynál adatbázis sincs, sok minden nem található meg interneten - ez nem jó. Ha majd egy központi helyen megtaláljuk a gyűjtemények jelentős részét, akár egy kisváros múzeumában elhelyezett képet is, az jó, rendezett ország képét mutatja.
Vissza