1.063.472

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

PR és sajtókapcsolatok

Jegyzet - 1.0 változat

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Magánkiadás
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 222 oldal
Sorozatcím: Kommunikációtechnika
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 963-7044-07-8
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


KOLLÁR Csaba [1971] kommunikációtechnikai mérnök [GATE - 1999], kommunikációs szakember [PTE - 2003], színdinamikai szakmérnök [BMGE - 2003]. A Budapesti Kommunikációs Főiskola főiskolai adjunktusa, a Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékének egyetemi tanársegédje, illetve a kar PhD-hallgatója. Doktori programjának címe: Gazdaságkommunikáció az információs társadalomban. [Gazdaság]kommunikációs témájú írásai jelennek meg többek között a SANSZ-ban, a NEXT-ben, a Progresszívben, a Jelképben, a Kommunikáció Média Gazdaságban, valamint szerkesztőként és/ vagy íróként részt vett több jegyzet, könyv elkészítésében. Szakírói munkáját a Magyar Tudományos Akadémia Marketing Bizottsága és a Magyar Marketing Szövetség Oktatók Klubja „Az év marketing szakcikke" pályázaton 3. helyezéssel ismerte el. Jelenleg a Nyugat-Magyarországi Egyetemen és a Budapesti Kommunikációs Főiskolán tart előadásokat, vezet gyakorlatokat, tréningeket. Oktatott tárgyai: a... Tovább

Fülszöveg


KOLLÁR Csaba [1971] kommunikációtechnikai mérnök [GATE - 1999], kommunikációs szakember [PTE - 2003], színdinamikai szakmérnök [BMGE - 2003]. A Budapesti Kommunikációs Főiskola főiskolai adjunktusa, a Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékének egyetemi tanársegédje, illetve a kar PhD-hallgatója. Doktori programjának címe: Gazdaságkommunikáció az információs társadalomban. [Gazdaság]kommunikációs témájú írásai jelennek meg többek között a SANSZ-ban, a NEXT-ben, a Progresszívben, a Jelképben, a Kommunikáció Média Gazdaságban, valamint szerkesztőként és/ vagy íróként részt vett több jegyzet, könyv elkészítésében. Szakírói munkáját a Magyar Tudományos Akadémia Marketing Bizottsága és a Magyar Marketing Szövetség Oktatók Klubja „Az év marketing szakcikke" pályázaton 3. helyezéssel ismerte el. Jelenleg a Nyugat-Magyarországi Egyetemen és a Budapesti Kommunikációs Főiskolán tart előadásokat, vezet gyakorlatokat, tréningeket. Oktatott tárgyai: a gazdaságkommunikáció pszichológiája és szociológiája, általános marketing, arculattervezés, direkt és interaktív marketing, kreativitás és kreativitásfejlesztés, márkázás a gyakorlatban, marketingstratégia, marketingtervezés, média- és sajtóismeret, piackutatás, PR és sajtókapcsolatok, reklám- és reklámszöveg kutatás, reklámszövegírás, reklámtervezés, új tendenciák a marketingben. Tudományos tevékenysége mellett a Protokollár Gazdaságkommunikációs Ügynökségben dolgozik gazdaságkommunikációs szakértőként, valamint társadalmi munkában az Ars Poetica Közhasznú Alapítvány elnöke, illetve a Virtuális Marketing és Public Relations Központ igazgatófőszerkesztője. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Kollár Csaba

Kollár Csaba műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kollár Csaba könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
PR és sajtókapcsolatok PR és sajtókapcsolatok PR és sajtókapcsolatok PR és sajtókapcsolatok PR és sajtókapcsolatok

A borító kopott, töredezett. Néhány lapon bejegyzések találhatók.

Állapot:
2.540 ,-Ft
13 pont kapható
Kosárba