1.062.586

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Power Pedagogy & Practice

Szerző
Szerkesztő
Oxford
Kiadó: Oxford University Press
Kiadás helye: Oxford
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 398 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 0-19-437205-7
Megjegyzés: További kapcsolódó személyek a könyvben.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg



Power, PedajfOLfy, and Practice is a collection of key papers published in ELT Journal between 1988 and 1995. It is di\'ided into three sections \\ hich deal \\'ith major developments in ELT during that period. The first section addresses issues of empowerment, and includes articles on language and culture, ownership of language, ELT management, project de\'elopment, and learner autonomy; the second examines teacher education and teacher development; the third explores issues of classroom practice, providing practical suggestions, discussion of ideas, and evaluation of procedures. The Editors provide a commentary, which links the themes and indicates their rele\'ance for the profession, and suggestions for further reading.
TRiciA HEDGE is a Lecturer at the Centre for EnLflish Lan^narje Teacher Education at the University of Warwick. She was Editor «/ELT Journal/7'om April 1992 to April 1995.
NORMAN WHITNEY is an ELT consultant and author. He was Editor of ELT Journal/rowi... Tovább

Fülszöveg



Power, PedajfOLfy, and Practice is a collection of key papers published in ELT Journal between 1988 and 1995. It is di\'ided into three sections \\ hich deal \\'ith major developments in ELT during that period. The first section addresses issues of empowerment, and includes articles on language and culture, ownership of language, ELT management, project de\'elopment, and learner autonomy; the second examines teacher education and teacher development; the third explores issues of classroom practice, providing practical suggestions, discussion of ideas, and evaluation of procedures. The Editors provide a commentary, which links the themes and indicates their rele\'ance for the profession, and suggestions for further reading.
TRiciA HEDGE is a Lecturer at the Centre for EnLflish Lan^narje Teacher Education at the University of Warwick. She was Editor «/ELT Journal/7'om April 1992 to April 1995.
NORMAN WHITNEY is an ELT consultant and author. He was Editor of ELT Journal/rowi January 19S7 to April 1992. Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice

A borítón ragasztott címke, a címlapon ajándékozási pecsét nyoma látható. A lapélek kissé foltosak.

Állapot:
12.000 Ft
8.400 ,-Ft 30
76 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice Power Pedagogy & Practice

A lapélek enyhén foltosak. Néhány oldalon aláhúzások láthatóak.

Állapot:
12.000 ,-Ft
108 pont kapható
Kosárba