1.062.184

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Positioning: The Battle for Your Mind

Szerző
Berkeley
Kiadó: McGraw-Hill
Kiadás helye: Berkeley
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 213 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 0-07-137358-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Business/Marketing

with a new foreword by Philip Kotler, Ph.D.

THE BOOK THAT SPARKED A MARKETING REVOLUTION! "One of the most important communication books l've ever read. I highly recommend it!" -Spencer Johnson, author of Who Moved My Cheesel and co-author of The One Minute Manager The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioningdescribes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind. THIS IS THE BOOK THAT SHOWS YOU HOW TO: • Use Madison Avenue techniques to capture the biggest markét share and become a household name • Build your strategy around your competition's weaknesses • Use your present position to its best advantage • Choose the best name for your product • Determine when-and why-less is more • Analyze trends that can affect your positioning • And more! Positioning is required reading for anyone in business today. AL RIES is Chairman of Ries & Ries, Roswell, GA... Tovább

Fülszöveg

Business/Marketing

with a new foreword by Philip Kotler, Ph.D.

THE BOOK THAT SPARKED A MARKETING REVOLUTION! "One of the most important communication books l've ever read. I highly recommend it!" -Spencer Johnson, author of Who Moved My Cheesel and co-author of The One Minute Manager The first book to deal with the problems of communicating to a skeptical, media-blitzed public, Positioningdescribes a revolutionary approach to creating a "position" in a prospective customer's mind. THIS IS THE BOOK THAT SHOWS YOU HOW TO: • Use Madison Avenue techniques to capture the biggest markét share and become a household name • Build your strategy around your competition's weaknesses • Use your present position to its best advantage • Choose the best name for your product • Determine when-and why-less is more • Analyze trends that can affect your positioning • And more! Positioning is required reading for anyone in business today. AL RIES is Chairman of Ries & Ries, Roswell, GA (www.ries.com). JACKTROUT is Chairman of Trout & Partners, Old Greenwich, CT (www.Troutandpartners.com). Al Ries and Jack Trout are undoubtedly the world's best-known marketing strategists. Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem