1.059.326

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Politikai Elemzések 2002. március

II. évfolyam 2. szám - Kampánystratégiák

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Író Gergely Alapítvány
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 92 oldal
Sorozatcím: Politikai Elemzések
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Néhány hét múlva országgyűlési képviselőválasztások lesznek Magyarországon. A magyar demokrácia fiatal történelme során ezúttal már negyedik alkalommal járulhatunk az urnákhoz, hogy szabadon... Tovább

Előszó

Néhány hét múlva országgyűlési képviselőválasztások lesznek Magyarországon. A magyar demokrácia fiatal történelme során ezúttal már negyedik alkalommal járulhatunk az urnákhoz, hogy szabadon választhassunk magunknak képviselőt a jelöltek közül. A választási kampány óriási lendülettel zajlik, hiszen a pártok számára az a tét, hogy mennyi mandátumot szereznek az Országgyűlésben, és ezáltal milyen erővel rendelkeznek meghirdetett programjuk megvalósításához. Ezen múlik az is, hogy ellenzéki vagy kormánypárti pozícióba kerülnek-e. A kis pártok számára pedig az a tét hogy elérik-e a parlamentbe jutáshoz szükséges 5 %-os küszöböt. Ha bejutnak, részt vehetnek a törvényhozás munkájában, illetve számos megszólalási lehetőségük lesz a sajtóban. Kis pártok számára nem elhanyagolható szempont az sem, hogy 1 % fölötti eredmény elérése után állami támogatásra jogosultak, amely arányban áll a rájuk eső szavazatokkal. A Politikai Elemzések harmadik kötetében a választásokkal, kampánystratégiákkal foglalkozunk. A választás közelsége aktualitást ad Elemzésünknek. Az itt közölt tanulmányokkal szeretnénk elmélyíteni a választásokról szóló ismereteket. Vissza

Tartalom

Szerkesztői előszó 4
Tettamanti Iván: A politikai marketing elmélete és gyakorlati megvalósulása az 1998-as magyarországi parlamenti választások alkalmával 5
Huber Szebasztián: A Független Kisgazda-, Földmunkás- és Polgári Párt (FKGP) Választási kampánya 1998-ban 33
Markó Róbert: A Fidesz kommunikációs stratégiája 1988-tól 1998-ig 39
Kenyeres Zoltán: A Horn-Orbán vita 52
Kumin Ferenc: A kétpártrendszerről és kellékeiről 61
Lóránd Zsófi - Selmeczi Anna: A nem-választók külföldön és Magyarországon 67
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem