1.060.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Piackutatás egyszerűen kis- és középvállalkozásoknak

Mi van körülöttem?

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: PublicPress Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 284 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-89876-6-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


„Könnyű annak könyvet írni, aki nem csak tanulta, hanem tapasztalta és csinálta is azt, amit másoknak el akar mondani. A szerzőt (Katalint) - a marketing tudás iránt elkötelezett - szakembernek tartom. Hosszú éveken át dolgoztam vele a Magyar Marketing Szövetség elnökségében, kisebb-nagyobb üzleti megbízások teljesítésében, nemcsak jól, hanem hitelesen tervezte, valósította meg a projektjeinket, egyszerre sikerült lépést tartania a marketing tudomány és szakma új megoldásaival, szemléleti változásaival. (Talán) ennek a technikáját is átadja a könyvében"
Prof. Dr. Piskóti István, egyetemi tanár
Intézetigazgató - Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet
„Mindig azt gondoljuk, ismerjük az ügyfeleinket. Egy külső' szakértő, egy kutatás során azonban olyan új információkat tud beszerezni, amelyek nagyban segítik a további fejlődést. Velünk is ez történt. Köszönjük!"
Hanzély Attila
cégvezető-tulajdonos, Luxury Event
„Igazság szerint nem szeretem a könyveket Nem kötnek le.... Tovább

Fülszöveg


„Könnyű annak könyvet írni, aki nem csak tanulta, hanem tapasztalta és csinálta is azt, amit másoknak el akar mondani. A szerzőt (Katalint) - a marketing tudás iránt elkötelezett - szakembernek tartom. Hosszú éveken át dolgoztam vele a Magyar Marketing Szövetség elnökségében, kisebb-nagyobb üzleti megbízások teljesítésében, nemcsak jól, hanem hitelesen tervezte, valósította meg a projektjeinket, egyszerre sikerült lépést tartania a marketing tudomány és szakma új megoldásaival, szemléleti változásaival. (Talán) ennek a technikáját is átadja a könyvében"
Prof. Dr. Piskóti István, egyetemi tanár
Intézetigazgató - Miskolci Egyetem, Marketing és Turizmus Intézet
„Mindig azt gondoljuk, ismerjük az ügyfeleinket. Egy külső' szakértő, egy kutatás során azonban olyan új információkat tud beszerezni, amelyek nagyban segítik a további fejlődést. Velünk is ez történt. Köszönjük!"
Hanzély Attila
cégvezető-tulajdonos, Luxury Event
„Igazság szerint nem szeretem a könyveket Nem kötnek le. Inkább beszélgetni szeretek olyan szakemberekkel, akik tudásuk esszenciáját tudják átadni. Katalin több, mint 10 éve segíti az életünket, nagyon sokat köszönhetek Neki! Amit tudok a marketingről, azt jórészt Tőle tanultam. Mindig meg tud lepni valami újdonsággal, újabb megközelítéssel, gondolkodásmóddal. Itt olvastam először a „ Kék Óceán" stratégiájáról, ahogy működtetem a cégem több, mint húsz éve. Azt hiszem, hogy ez a könyv nem hiányozhat egyetlen cégvezető polcáról sem, hiszen a legfontosabb témákat érinti a piackutatástól a vevőelégedettség mérésig! Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy kicsit én is benne vagyok ebben a könyvben "
Restás Tibor
cégvezető-tulajdonos, Nicron Kft. Vissza
Fülszöveg Kép

Bohnné Keleti Katalin

Bohnné Keleti Katalin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bohnné Keleti Katalin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem