1.063.182

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Piaci áruelemzés és marketing termék-stratégia

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Országos Mezőgazdasági Minősítő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 338 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Angol és német nyelvű összefoglalóval, tartalomjegyzékkel. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Tartalom


Vissza

Tomcsányi Pál

Tomcsányi Pál műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Tomcsányi Pál könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Piaci áruelemzés és marketing termék-stratégia Piaci áruelemzés és marketing termék-stratégia Piaci áruelemzés és marketing termék-stratégia Piaci áruelemzés és marketing termék-stratégia

A borító enyhén foltos.

Állapot:
3.980 ,-Ft
32 pont kapható
Kosárba