1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Piac és vállalati árpolitika

Szerző
Budapest
Kiadó: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 340 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az új gazdasági mechanizmusra való áttérés mind nagyobb követelményeket támaszt a vállalatokkal szemben, elsősorban gazdálkodásuk önálló koncepciói kialakításában. A piac és vállalati árpolitika az idevágó amerikai szakirodalom legmodernebb tanulmányait tartalmazza, sokoldalú segítséget nyújt a vállalati döntések tudományos megalapozásához.
A kötet anyagát a vállalatok vezetői előnyösen felhasználják olyan vizsgálódásaik során mint a piaci viszonyok és az árak közötti kapcsolatok, a piac sajátosságai, működése tervszerű befolyásolásának módszerei a vállalatok által, a fogyasztói preferenciák kialakulásának törvényszerűségei, a piaci jelzésekre való reagálás stb. Több tanulmány elemzi az új termékek gyártásának megindításához szükséges mérlegelendő szempontokat, foglalkozik a vállalat hosszú és rövid távú döntéseivel, s ezzel összefüggésben a kutatótevékenység szerepével.
A könyv könnyed, olvasmányos stílusa, a szemléletes döntési sémák rendkívül megkönnyítik a bonyolult... Tovább

Fülszöveg

Az új gazdasági mechanizmusra való áttérés mind nagyobb követelményeket támaszt a vállalatokkal szemben, elsősorban gazdálkodásuk önálló koncepciói kialakításában. A piac és vállalati árpolitika az idevágó amerikai szakirodalom legmodernebb tanulmányait tartalmazza, sokoldalú segítséget nyújt a vállalati döntések tudományos megalapozásához.
A kötet anyagát a vállalatok vezetői előnyösen felhasználják olyan vizsgálódásaik során mint a piaci viszonyok és az árak közötti kapcsolatok, a piac sajátosságai, működése tervszerű befolyásolásának módszerei a vállalatok által, a fogyasztói preferenciák kialakulásának törvényszerűségei, a piaci jelzésekre való reagálás stb. Több tanulmány elemzi az új termékek gyártásának megindításához szükséges mérlegelendő szempontokat, foglalkozik a vállalat hosszú és rövid távú döntéseivel, s ezzel összefüggésben a kutatótevékenység szerepével.
A könyv könnyed, olvasmányos stílusa, a szemléletes döntési sémák rendkívül megkönnyítik a bonyolult összefüggésekben való eligazodást, a vállalatvezetési szakismeretek gyarapítását. Vissza

Tartalom

Dr. Csikós-Nagy Béla: Előszó3
Az árak és a vállalat5
Robert Dorfman: A vállalatok7
Üzleti döntések10
Termékekre vonatkozó döntések12
Költségbecslés15
A költséggörbék19
A végső döntés26
Költségbecslés a gyakorlatban28
Műszaki döntések30
Rövid távú műszaki döntések31
Izokvantok és költséggörbék37
Távlati műszaki döntések39
A maximálási posztulátum43
A profit két meghatározása44
Ellenérvek46
A posztulátum mellett szóló érvek48
Piacok és ágazatok52
A piac három típusa54
Az "autmatizált" verseny: szabványosított termékek56
Rövid távú reagálás56
Rövid távú kínálati görbe59
Rövid távú egyensúly61
Hosszú távú visszahatások63
Hosszú távú kínálati görbék66
Differenciált termékek atomizált versenypiaca71
A kínálati görbék74
A monopólium76
Az oligopólium82
Létrejöttének okai82
Oligopolisztikus magatartás85
Az oligopólium hatékonysága90
A piacok felmérése93
Az árak és a gazdaság96
Az általános egyensúly fogalma96
Az átalános egyensúly létezése és annak jellege100
Az input-outuput elemzés101
Lineáris programozással történő elemzés110
A modellekből adódó következtetések121
Az egyensúly megteremtése124
Piaci stratégia127
Dr. Hoch Róbert: A fogyasztói kereslet129
Edward M. Barnett: Piaci erőpróba154
Reavis Cox: A "marketing" hármas egysége177
Charles H. Kline: A termékpolitika stratégia194
Alfred A. Kuehn-Ralph L. Day: A termékminőség stratégiája215
Lee Adler: A kutatás beépítése a marketing tervbe239
Bruce Payne: Reális profitcélok kitűzése260
Andre Gabor-Clive Granger: Új termékek megállapítása279
Alfred R. Oxendfeldt: Az árképzés többlépcsős megközelítése298
Joel Dean: Az új termékekkel kapcsolatos árpolitika lehetséges változatai319
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Piac és vállalati árpolitika

A védőborító a gerincnél kissé szakadozott. Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
1.980 Ft
790 ,-Ft 60
12 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Piac és vállalati árpolitika Piac és vállalati árpolitika

A védőborító szélein kisebb sérülések, a címlapon tulajdonosi pecsét található.

Állapot:
1.980 Ft
990 ,-Ft 50
15 pont kapható
Kosárba