1.062.236

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kotler a marketingről

Jönni, látni, győzni a piacon

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Park Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 285 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 15 cm
ISBN: 963-530-590-7
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Phillip Kotler neve a korszerű marketing szinonímája. Könyvei 20 nyelven, 58 országban jelentek meg, és több, mint 3 millió példányban keltek el. A világszerte nagy sikert aratott előadásain alapuló, Kotler a marketingről - Jönni, látni, győzni a piacon című könyve az ezredforduló marketingjének régóta várt, lényegre törő összefoglalása.
Kotler gondos útmutatása a verseny felgyorsulása és globális kiszélesedése, valamint az internet korában is megbízható eszköz ahhoz, hogy a marketingszakemberek biztos alapokra helyezzék elméleti és gyakorlati tudásukat. Kötetünk a legújabb problémakörök - adatbázis-marketing, csúcstechnikai, piac-, kapcsolatmarketing, globálmarketing, internet-marketing - tömör összefoglalását tartalmazza. És persze Kotler megszívlelendő tanácsait, amelyeket az elmúlt évek tapasztalataiból olyan sikeres cégek tanácsadójaként szűrt le, mint az AT & T, a General Electric, a Ford, az IBM, a Michelin, a Merck és a DuPont.
Ha marketingstratégiája csődöt mond, Kotler... Tovább

Fülszöveg

Phillip Kotler neve a korszerű marketing szinonímája. Könyvei 20 nyelven, 58 országban jelentek meg, és több, mint 3 millió példányban keltek el. A világszerte nagy sikert aratott előadásain alapuló, Kotler a marketingről - Jönni, látni, győzni a piacon című könyve az ezredforduló marketingjének régóta várt, lényegre törő összefoglalása.
Kotler gondos útmutatása a verseny felgyorsulása és globális kiszélesedése, valamint az internet korában is megbízható eszköz ahhoz, hogy a marketingszakemberek biztos alapokra helyezzék elméleti és gyakorlati tudásukat. Kötetünk a legújabb problémakörök - adatbázis-marketing, csúcstechnikai, piac-, kapcsolatmarketing, globálmarketing, internet-marketing - tömör összefoglalását tartalmazza. És persze Kotler megszívlelendő tanácsait, amelyeket az elmúlt évek tapasztalataiból olyan sikeres cégek tanácsadójaként szűrt le, mint az AT & T, a General Electric, a Ford, az IBM, a Michelin, a Merck és a DuPont.
Ha marketingstratégiája csődöt mond, Kotler gondolatai bizonyára Önnek is szolgálnak majd mentő ötletekkel! Töltsön néhány órát a világ leghíresebb marketingszakértőjével, és javítsa marketingteljesítményét már holnap. Vissza

Tartalom

Előszó9
Előszó a magyar kiadáshoz13
Stratégiai marketing
Jövedelmező üzletek a világpiacon19
Az értékek kiszámítása, közlése és érvényesítése34
A piaci lehetőségek felismerése és a célpiaci értékajánlat kialakítása54
Értékajánlat és márkaépítés74
Taktikai marketing
Piaci információk beszerzése és felhasználása97
Marketingmix-tervezés121
A vevők megszerzése, megtartása és fejlesztése151
Megnövelt vevőérték tervezése és teljesítése171
Adminisztratív marketing
Hatékonyabb marketingtervezés és -szervezés199
A marketingteljesítmény értékelése és ellenőrzése221
Az új idők marketingje
Alkalmazkodás az elektronikus marketinghez239
Függelék
A különböző típusú ipari vállalkozások jellemzői, sikerstratégiái és a marketingosztály szerepe257
Vállalat- és márkanevek mutatója265
Név- és tárgymutató271

Philip Kotler

Philip Kotler műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Philip Kotler könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Kotler a marketingről

A példány ISBN száma 963-530-574-5.

Állapot:
2.490 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba