1.055.306

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

The Psychology of Attitude Change and Social Influence

Szerző

Kiadó: McGraw Hill, Inc.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 437 oldal
Sorozatcím: McGraw-Hill Series in Social Psychology
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 0-07-072877-1
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

OTHER TITLES IN THE McGRAW-HILL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY Social Cognition, second edition, Susan Fiske and Shelley Tayior. 021191-4 The Person and the Situation: Perspectives of Social Psychology, Lee Ross and Richárd E. Nisbett. 053926-X Intimate Relationships, Sharon Brehm. 554475-X ABOUT THIS BOOK Phil Zimbardo first had the idea of writing a book about principles of attitűdé change in the late 1960s. The idea emerged from a seminar he taught at Columbia University, part of which involved observing the dynamics of students role-playing agents and targets of influence. With graduate students the likes of Lee Ross and Judy Rodin to stimulate his interest in formalizing the conceptual and practical aspects of attitűdé change, Zimbardo decided to write a "primer" on the subject. At Stanford, the next year, he persuaded Ebbe Ebbesen, then a graduate student, to collaborate on the project. The result, Influencing Attitudes and Changing Behavior (1970), offered students a basic... Tovább

Fülszöveg

OTHER TITLES IN THE McGRAW-HILL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY Social Cognition, second edition, Susan Fiske and Shelley Tayior. 021191-4 The Person and the Situation: Perspectives of Social Psychology, Lee Ross and Richárd E. Nisbett. 053926-X Intimate Relationships, Sharon Brehm. 554475-X ABOUT THIS BOOK Phil Zimbardo first had the idea of writing a book about principles of attitűdé change in the late 1960s. The idea emerged from a seminar he taught at Columbia University, part of which involved observing the dynamics of students role-playing agents and targets of influence. With graduate students the likes of Lee Ross and Judy Rodin to stimulate his interest in formalizing the conceptual and practical aspects of attitűdé change, Zimbardo decided to write a "primer" on the subject. At Stanford, the next year, he persuaded Ebbe Ebbesen, then a graduate student, to collaborate on the project. The result, Influencing Attitudes and Changing Behavior (1970), offered students a basic introduction to the study of persuasion, attitűdé change, and behavior modification. The/ange of practical applications was bro^ened in a second edition (1977), with the expert collaboration of C)p^inaMáslacn, now professor ol psychology aHhéiáoiversity of Califnia,„ A . _ ^^^# \ Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem