1.063.444

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Public Relations

A kommunikáció szervezésének gyakorlati kézikönyve és kiegészítő szakismeretei

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Könyvtárellátó Közhasznú Társaság
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 173 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-640-432-1
Megjegyzés: 3. bővített kiadás. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Ha elismernek bennünket, az ARANYAT ér.
Kedvezőtlen hírnévvel - FABATKÁT sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy
MIÉRT HASZNOS NEKÜNK A PUBLIC RELATIONS?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozó, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társadalomtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait
- sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat
- a kéziratszerkesztés, a... Tovább

Fülszöveg

"Ha elismernek bennünket, az ARANYAT ér.
Kedvezőtlen hírnévvel - FABATKÁT sem érünk."
Ez a mottó, mely a szerző - és sok olvasó - életének lehetne egyik tapasztalata, s ennek a kézikönyvnek is a vezérfonala, választ ad arra, hogy
MIÉRT HASZNOS NEKÜNK A PUBLIC RELATIONS?
A Public Relations (PR) az egyének, vállalkozó, intézmények és a nonprofit szervezetek tervszerű kommunikációs tevékenységét segíti a sikerük megalapozása érdekében.
A szerző sokéves kutatómunkája és a gyakorlatban csiszolódott hazai és külföldi tapasztalatai nyomán mutatja be a bizalom megszerzésének kommunikációs eszközeit. A kézikönyv egyben munkaeszköz, mert a PR fogalmának, történetének és módszereinek elemzése után tömören összefoglalja a tevékenységhez kapcsolódó szakismereteket és társadalomtudományokat is. Például:
- a személyes és írásos kommunikáció módjait
- sajtóközlemények, tájékoztató írások és érveléstechnikák praktikáit, a levelezési és nyelvhelyességi szabályokat
- a kéziratszerkesztés, a korrektúra, a tipográfia alapismereteit
- a kiállítások és termékbemutatók rendezési, esztétikai elveit
- a figyelemfelkeltés (például a színhatás vagy az érdek) lélektani feltételeit, a kisebb hatásvizsgálatok szociológiai módszereit
E komplex feldolgozás lehetővé teszi, hogy egy kis kötetben kéznél legyen minden fontos PR-ismeret.
Vissza

Tartalom

Bevezetés
Alapfogalmak11
Az alapfogalmak kulcsszavai12
A társadalmi környezet és a szervezetek közötti kapcsolat12
Tájékoztatás - tájékozódás13
A PR-alapfogalmak összefoglalása17
Szakirodalmi szemle a PR-ről
A Public Relations keletkezésének okai18
Az első elméleti munkák és PR-szervezetek20
Nemzetközi szakirodalmi szemle21
A PR és a reklám kapcsolata22
Szemle John E. Marston gondolataiból24
A kommunikáció, az üzenetvétel27
Hazai szakirodalmi szemle és PR-történet29
Az első hazai PR-publikációk29
A PR-szemlélet általános fejlődése és hatása33
A PR-szervezés kezdeteinek egyik példája az 1970-es években37
Országos jelentőségű PR-kezdeményezések az 1990-98 közötti években39
PR-oktatás, -tanácsadás és -hírközlés56
A Public Relations tevékenység megjelenési formái: eszközök és módszerek63
A személyes kommunikáció eszközei és módszerei63
Viselkedési normák64
A metakommunikáció70
A személyes kommunikáció minősége az érveléstechnikában73
Személyes részvétel közügyekben75
Az írásos kommunikáció76
Csoportkommunikációs módszerek85
A megfigyelés, a kísérlet és az interjú86
Belső tájékoztatás és PR a szervezetekben89
A tömegkommunikáció eszközei és módszerei91
Sajtómunka92
A PR-tevékenység során előforduló szakismeretek és társtudományok102
Kéziratszerkesztés102
Tartalmi részek105
A járulékos részek110
A kézirat külalakja114
A korrektúra117
Tipográfiai alapelvek121
Lélektani alapismeretek129
A figyelem felkeltésének lélektani feltételei130
A figyelem és az érdeklődés fenntartása137
Az érzelmek szerepe139
A kiállítás141
A kiállításrendezés esztétikája142
A kiállítás művészi elemei143
Kirakati kiállítások, termékbemutatók144
A felirat és dekoráció146
A PR kapcsolata a szociológiával149
A szociológia fogalma149
Hatásvizsgálatók150
Etikai kódexek
PR Etikai Kódex154
Magyar Reklámetikai Kódex 1997156
Kötelespéldány-rendelet 60/1998164
ISBN Iroda164
Irodalomjegyzék bibliográfiai kiegészítés165
Név- és tárgymutató170

Pelejtei Tibor

Pelejtei Tibor műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Pelejtei Tibor könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Public Relations Public Relations Public Relations Public Relations

Néhány lap foltos.

Állapot:
1.980 ,-Ft
10 pont kapható
Kosárba