1.062.071

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pedagógiai tervezés az általános iskolában

Pedagógusok Szakszervezete

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Táncsics Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Félvászon
Oldalszám: 275 oldal
Sorozatcím: Tanuljunk egymástól
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó 3
I. Fejezet. Szocialista tervszerűség a pedagógiai gyakorlatban 7
1. A tervszerűség jelentősége a szocialista népek életében 7
2. A szocialista tervszerűség társadalmi előfeltételei 8
3. Nézetek a pedagógiai tervezésről 9
4. A pedagógiai tervezés jelentőségéről 12
5. A pedagógiai tervezés a szocialista pedagógia rendszerében 16
6. A szocialista nevelés célja mint a központi és az iskolai tervezés meghatározója 19
7. A Tanterv, a Nevelési Terv, a Tanévnyitó Utasítások és a pedagógiai tervezés 22
8. A pedagógiai tervezés és a művelődési (oktatási) osztályok 27
9. Az iskolán belüli pedagógiai tervek tartalma és rendszere 29
10. A pedagógiai tervezés és a szocialista pedagógia „logikája" 31
11. A pedagógiai tervezés és az „írásbeliség" 35
12. A pedagógiai tervezés sajátosságai 37
13. A pedagógiai tervek felépítése 39
14. A pedagógiai tervek időtartama 39
15. A pedagógiai tervezés permanens volta, folyamat jellege 40
16. A pedagógiai tervezés kollektivitása és demokratizmusa 41
II. Fejezet. A pedagógiai tervezés múltjáról 44
1. A tervszerűség a szocialista tervezés kialakulása előtt 44
2. A szocialista igényű tervezés kialakulása 47
3. A tervezési munka az ötvenes években 75
III. Fejezet. Az iskola pedagógiai terve 95
1. Az iskola pedagógiai tervének jelentősége 95
2. Az iskolai közösség az iskola pedagógiai tervében 96
3. Az iskola pedagógiai tervének szerkezete, felépítése 98
4. A pedagógiai terv I. (cél-meghatározó) része 100
5. A pedagógiai terv II. (helyzetelemző) része 114
6. A pedagógiai terv III. (feladat-meghatározó) része 138
IV. Fejezet. Az iskolai élet egyes területein szükséges pedagógiai tervezés 156
1. A részterületeken folyó pedagógiai tervezés jelentősége 156
2. Az iskolavezetés pedagógiai terve 159
3. A nevelőtestület elsődleges közösségeiről és tevékenységű tervezéséről 183
4. Az osztálytanítók és az osztályfőnökök pedagógiai tervezéséről 202
5. A napközi-otthoni csoportok vezetőinek tervkészítése 209
6. Az úttörőcsapat tervezői munkája 217
7. A Szülői Munkaközösség tervezői munkája 228
V. Fejezet. A pedagógiai terv készítésének és megvalósításának folyamatában alkalmazott módszerek 233
1. A kollektivitás érvényesülése a tervkészítésben 233
2. Az iskolavezetés és a terv végrehajtása 240
3. A tervezés-elemzés permanens voltának értelmezése 250
4. A tervező-elemző munka feltételeinek megteremtése 255
Jegyzetek 261
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Pedagógiai tervezés az általános iskolában Pedagógiai tervezés az általános iskolában Pedagógiai tervezés az általános iskolában Pedagógiai tervezés az általános iskolában

A borító enyhén foltos, kopott, sérült.

Állapot:
2.480 ,-Ft
12 pont kapható
Kosárba