kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Óvóképző Főiskola |
---|---|
Kiadás helye: | Hajdúböszörmény |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 336 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 23 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | A könyv 800 példányban jelent meg. Kézirat. |
Politikai-, gazdasági rendszerváltás és a nevelés | 7 |
Szitovszky Józsefné dr.: Politikai-, gazdasági rendszerváltás és a nevelés | 9 |
Bihari Mihály - Pokol Béla: A pluralizmus fogalma és elméletei | 14 |
Bihari Mihály - Pokol Béla: Politikai értékek | 22 |
Mihály Ottó: Paradigmaváltás. A pluralista nevelésügy | 26 |
Mihály Ottó: A közoktatás alternativitásának feltételei | 35 |
Mihály Ottó: A pluralista nevelésügy és az oksola | 44 |
Mihály Ottó: Az egyéniség szabadsága egy plurális értékrendszerben | 54 |
Schüttler Tamás: "Nem lehet egyetlen embereszményben gondolkodni" - Beszélgetés Bihar Mihály politológussal | 60 |
Lothar Späth: 1992. Európa álma. IV/4. | 70 |
Ernst F. Schumacher: A kicsi szép | 79 |
Kelemen Elemér: Oktatási törvénykezésünk tanulságai (1945-1990) | 104 |
Lányi Andrásné: Változó társadalom, változó pedagógia | 109 |
Báthory Zoltán: Négy tétel a magyar pedagógia megújításához | 113 |
Gazsó Ferenc: Hatalom és iskola | 119 |
Óvodák Nyugaton | 126 |
A pedagógia megújításának főbb kérdései | 129 |
Dr. Deliné dr. Fráter Katalin: A pedagógia megújításának főbb kérdései | 131 |
Mihály Ottó: Válság és útkeresés a magyar pedagógiában | 133 |
MIhály Ottó: Alternativitás és pluralizmus a pedagógiában | 148 |
Petrikás Árpád: Vannak-e távlatai a neveléstudományi kutatásoknak? | 161 |
Zsolnai József - Zsolnai László: Mi a baj a pedagógiával? | 167 |
Fenyő D. György: Nevelhet-e toleranciára az iskola? | 177 |
Zrinszky László: Autonóm iskola - autonóm személyiség | 180 |
Rókusfalvy Pál: A közoktatás iránytűje: a nevelési eszmény | 186 |
A nevelés etikai dilemmái (Ancsel Évával beszélget Deme Tamás) | 196 |
Orosz László: Humanista etika és valláserkölcsi nevelés - teológusszemmel | 204 |
Németh András: Peter Petersen Jéna-terv-iskolája. A reformpedagógia fejlődéstörténetének vázlata | 213 |
Dr. Bognár Cecil: A jelenkor pedagógiája | 219 |
Várkonyi Hildebrand: Az "új iskola" elméletírója: A. D. Ferriére | 232 |
Rudolf Steiner: Milyen szempontok szerint jött létre a Waldorf iskola? | 247 |
Zsolnai József: A személyiségkultúra megalapozása: az énképfejlesztés, önnevelés programja | 257 |
Zsolnai József: Az új enciklopédikus műveltség megalapozása és fejlesztése. (Problémák és szakmai háttér) | 258 |
Dr. Buda Béla: Egyéni különbségek a személyiség fejlődésében | 259 |
Dr. Bábosik István: A nevelés folyamata és módszerei. a neveléselmélet mint a konstruktív életvezetés megalapozásának tudománya | 272 |
Dr. Bábosik István: A nevelés folyamata és módszerei I. A jellem fejlesztése és fejlődése a nevelés folyamatában | 275 |
Dr. Buda Béla: A pedagógus korszerű pszichológiai szemlélete és felkészültsége | 294 |
Thomas Gordon: T. E. T.: A tanári hatékonyság fejlesztése 1. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem | 304 |
Thomas Gordon: T. E. T.: A tanári hatékonyság fejlesztése 2. A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom | 319 |
Zsolnai József: A hátrányos helyzetű (leszakadó) családok gyermekeinek felzárkóztatása | 328 |
Hunyadi Györgyné: Négy kérdés a pedagógusképzésről | 330 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.