1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pedagógiai szöveggyűjtemény az óvóképző főiskolák hallgatói számára

Kézirat

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Politikai-, gazdasági rendszerváltás és a nevelés7
Szitovszky Józsefné dr.: Politikai-, gazdasági rendszerváltás és a nevelés9
Bihari Mihály - Pokol Béla: A pluralizmus fogalma és elméletei14
Bihari Mihály - Pokol Béla: Politikai értékek22
Mihály Ottó: Paradigmaváltás. A pluralista nevelésügy26
Mihály Ottó: A közoktatás alternativitásának feltételei35
Mihály Ottó: A pluralista nevelésügy és az oksola44
Mihály Ottó: Az egyéniség szabadsága egy plurális értékrendszerben54
Schüttler Tamás: "Nem lehet egyetlen embereszményben gondolkodni" - Beszélgetés Bihar Mihály politológussal60
Lothar Späth: 1992. Európa álma. IV/4.70
Ernst F. Schumacher: A kicsi szép79
Kelemen Elemér: Oktatási törvénykezésünk tanulságai (1945-1990)104
Lányi Andrásné: Változó társadalom, változó pedagógia109
Báthory Zoltán: Négy tétel a magyar pedagógia megújításához113
Gazsó Ferenc: Hatalom és iskola119
Óvodák Nyugaton126
A pedagógia megújításának főbb kérdései129
Dr. Deliné dr. Fráter Katalin: A pedagógia megújításának főbb kérdései131
Mihály Ottó: Válság és útkeresés a magyar pedagógiában133
MIhály Ottó: Alternativitás és pluralizmus a pedagógiában148
Petrikás Árpád: Vannak-e távlatai a neveléstudományi kutatásoknak?161
Zsolnai József - Zsolnai László: Mi a baj a pedagógiával?167
Fenyő D. György: Nevelhet-e toleranciára az iskola?177
Zrinszky László: Autonóm iskola - autonóm személyiség180
Rókusfalvy Pál: A közoktatás iránytűje: a nevelési eszmény186
A nevelés etikai dilemmái (Ancsel Évával beszélget Deme Tamás)196
Orosz László: Humanista etika és valláserkölcsi nevelés - teológusszemmel204
Németh András: Peter Petersen Jéna-terv-iskolája. A reformpedagógia fejlődéstörténetének vázlata213
Dr. Bognár Cecil: A jelenkor pedagógiája219
Várkonyi Hildebrand: Az "új iskola" elméletírója: A. D. Ferriére232
Rudolf Steiner: Milyen szempontok szerint jött létre a Waldorf iskola?247
Zsolnai József: A személyiségkultúra megalapozása: az énképfejlesztés, önnevelés programja257
Zsolnai József: Az új enciklopédikus műveltség megalapozása és fejlesztése. (Problémák és szakmai háttér)258
Dr. Buda Béla: Egyéni különbségek a személyiség fejlődésében259
Dr. Bábosik István: A nevelés folyamata és módszerei. a neveléselmélet mint a konstruktív életvezetés megalapozásának tudománya272
Dr. Bábosik István: A nevelés folyamata és módszerei I. A jellem fejlesztése és fejlődése a nevelés folyamatában275
Dr. Buda Béla: A pedagógus korszerű pszichológiai szemlélete és felkészültsége294
Thomas Gordon: T. E. T.: A tanári hatékonyság fejlesztése 1. Tanár-diák kapcsolatok: A hiányzó láncszem304
Thomas Gordon: T. E. T.: A tanári hatékonyság fejlesztése 2. A verbális kommunikáció két fajtája és a diákokra gyakorolt hatásuk: Lajstrom319
Zsolnai József: A hátrányos helyzetű (leszakadó) családok gyermekeinek felzárkóztatása328
Hunyadi Györgyné: Négy kérdés a pedagógusképzésről330
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem