kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 342 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-17-4500-7 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 52832. |
Bevezető | 5 |
Az iskola és a társadalom (Zrinszky László) | 7 |
Az iskola közvetlen környezete (Tánczos Gábor) | 31 |
Az iskola települési környezete | 35 |
Az iskola közvetlen társadalmi környezete | 40 |
A nevelési-oktatási folyamat célrendszere és tervezése (Ballér Endre) | 49 |
A nevelési-oktatási folyamat célrendszere | 51 |
A nevelési-oktatási folyamat tervezése a pedagógiai gyakorlatban | 69 |
Az iskola mint nevelő közösség (Lendvayné Aba Ildikó) | 79 |
A nevelő közösség struktúrája | 82 |
A közösség fejlődésének folyamata | 87 |
A közösség fejlődésének mutatói | 90 |
A személyiségfejlődés törvényszerűségei és szakaszai (Blumenfeld Gyuláné, G. Cseres Judit) | 95 |
Személyiség és személyiségszemlélet az új dokumentumokban | 97 |
Fejlődési sajátosságok és szakaszok | 112 |
A tanulói személyiség fejlődésének megismerése, nyomon követése | 141 |
A tanítási-tanulási folyamat (Báthory Zoltán, Gyaraki F. Frigyes, Takács Etel) | 151 |
A tanítás és a tanulás pedagógiai alapelvei | 154 |
Az iskola szervezetének és működésének szintjei | 162 |
Tervszerűség és tervezés | 169 |
A tanulás irányítása a tanítási órán | 184 |
Taneszközök | 192 |
Tanítási-tanulási stratégiák | 198 |
A tanórán kívüli nevelés szerepe a nevelési folyamatban (Gál Erzsébet, Majzik Lászlóné) | 215 |
A tanórán kívüli tevékenységrendszer | 220 |
A tanórán kívüli nevelés megszervezésének, a tevékenységrendszer kiépítésének szempontjai | 241 |
A nevelési tényezők együttműködése a tanórán kívüli nevelés megszervezésében | 254 |
Ellenőrzés és értékelés (Bakonyi Pál) | 259 |
A tanulási eredmények mérésének néhány elvi és gyakorlati kérdése (Kádárné Fülöp Judit) | 287 |
A tanulási eredményvizsgálatok viszonyítási alapjai | 289 |
Vizsgálati helyzetek a tanulás szabályozásában | 290 |
Az eredménymérés általános pedagógiai elvei | 295 |
Objektív feladatok írásának és szerkesztésének gyakorlati kérdései | 300 |
Feladatlap-szerkesztés | 311 |
Feladatlap-értékelés | 316 |
Az iskolai könyvtárak részére ajánlott könyvek jegyzéke | |
Tárgymutató (szerkesztette: Bánhidy László) | 325 |