kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Partners Training & Innovatie |
---|---|
Kiadás helye: | Rotterdam |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 158 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 15 cm |
ISBN: | 90-75074-23-9 |
Az oktatási fejlesztést és innovációt támogató stratégiák | 15 |
Az innováció vagy fejlesztés menedzselése | 15 |
Befogadás | 16 |
Megvalósítás | 19 |
Beolvasztás | 24 |
Szervezeti felépítés | 25 |
Teamépítés | 27 |
Az iskolavezetés fejlesztése | 27 |
Konfliktuslevezetés, konfliktuskezelés | 28 |
Az általános innovációs feltételek fejlesztése | 28 |
Új szervezeti egységek létrehozása | 29 |
A CED-stratégia egy fejlesztés szisztematikus levezetésére | 30 |
Befogadási szakasz | 30 |
Megvalósítási szakasz | 31 |
Beolvasztási szakasz | 32 |
A CED-stratégia értékelése | 32 |
Az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése | 37 |
Tanterv kidolgozása szakemberek által | 37 |
Tanterv kidolgozása tanárok által | 39 |
Melyik a kettő közül? | 40 |
Terjesztés | 41 |
Függelék az innovációk és fejlesztések kidolgozása és terjesztése című tanulmányhoz | 45 |
Az oktatás-fejlesztési és innovációs folyamat résztvevői | 51 |
Az innováció fejlesztése | 52 |
A helyi hatóságok és az iskolák felett álló bizottságok | 53 |
Az iskolaigazgató | 54 |
A tanárok | 56 |
Összefoglaló táblázat és két összefoglaló modell | 57 |
A szociális értelemben hátrányos helyzetű gyermekek oktatása | 65 |
Kora gyermekkori oktatási programok (0-6 év) | 69 |
Általános iskolai oktatási programok (6-12 év) | 71 |
Középiskolai oktatási programok (12-18 év) | 74 |
Közösségi oktatási programok | 75 |
Integrált programok | 76 |
Az oktatási és szociális környezeti tervezet (OSM) | 77 |
Siker mindenkinek | 81 |
Oktatási elsőbbségi területek (OET) | 87 |
A hatékony iskolák problémája | 89 |
Néhány konklúzió | 93 |
A szocio-emocionális oktatás | 99 |
A szocio-emocionális fejlődést ösztönző programok | 99 |
A kognitív viselkedéterápia | 103 |
Az állampolgári oktatás | 106 |
A kritikai gondolkodás | 109 |
Szocio-emocionális készségek és attitűdök | 111 |
A tartalom, a kritikai gondolkodás és a szocio-emócionális készségek integrálása | 112 |
Speciális nevelés Hollandiában: túl sok tanuló | 115 |
Hollandiában túl sokan tanulnak speciális oktatási intézményekben | 115 |
A speciális oktatásra javasolt diákok | 117 |
A megelőzés | 119 |
A gyógyítás | 121 |
A kormány szervezési és irányítási stratégiája | 123 |
Függelék | 127 |
A szerzőről | 155 |
Tartalomjegyzék | 157 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.