kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Stúdium Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Nyíregyháza |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 106 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 21 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Az egyéni pedagógiai-pszichológai gyakorlat | 5 |
Pedagógia | |
Az általános iskola és a múzeum együttműködése | 17 |
Barátság, szerelem, szexualitás | 18 |
Családlátogatás | 19 |
Egy, az egészséges életre neveléshez kapcsolódó rendezvények lebonyolítása és elemzése | 20 |
Egy gimnázium bemutatása | 21 |
Egy osztály egészségkultúráltságának vizsgálata | 23 |
Egy tanuló tanulmányi tevékenységének segítése | 24 |
Az iskola belső világa | 26 |
Az iskola szerepe a társadalmi mobilitás alakulásában | 27 |
Az iskola társadalmi megatározottsága, funkciói, funkciózavarai | 28 |
Az iskolai könyvtár tanulmányozása, a könyvtáros munkájának megfigyelése | 29 |
Ismerkedés az általános iskolával | 31 |
Ismerkedés az óvodával | 33 |
Milyen az eredményesen tanító pedagógus? | 35 |
Nevelsi konfliktushelyzetek megfigyelése, elemzése | 36 |
Osztályfőnöki órán való részvétel | 37 |
Osztályünnepélyen való részvétel | 39 |
A pedagógus korrepetálási tevékenysége | 41 |
A pedagógus tanórai tevékenységének megfigyelse | 43 |
A pedagógus tervező munkájának megfigyelése | 45 |
Szabadidős foglalkozás a napközi otthonban I. | 50 |
Szabadidős foglalkozás a napközi otthonban II. | 51 |
Szakköri foglalkozáson való részvétel | 52 |
Szülői értekezleten való részvétel | 53 |
A tanórán kívüli szomatikus nevelés lehetőségeinek vizsgálata | 55 |
Tanórán kívüli tevékenység - vetélkedő | 56 |
A tanulás megfigyelése a napközi otthonban | 57 |
Tanulmányi foglalkozás a napközi otthonban | 58 |
Pszichológia | |
Az anyagi értékekre vonatkozó ítéletek jellemzői | 61 |
Általános iskolai tanulók véleménye a osztályzásról | 62 |
Általános iskolások gyermekképe | 63 |
Általános iskolások önértékelése | 6 |
A bizalmi szerepet betöltő személy különböző életkorban | 65 |
A család nevelési stílusának vizsgálata | 66 |
Egy tanuló értékrendszerének vizsgálata | 68 |
Egy tanuló megfigyelése | 71 |
Egy tanuló társas helyzete az osztályban | 73 |
Az egéyn értékrendje | 74 |
Az egyén helye a csoportban | 76 |
Egyéni tanulás megfigyelése és elemzése | 77 |
Ellenőrzőkönyv | 78 |
Az eredményes tanulás tárgyi feltételei az iskolában | 79 |
A fegyelem - ahogyan a pedagógusok látják | 80 |
A felnőtt-szerep tanulása | 81 |
A felnőttekkel és a nevelőkkel kapcsolatos magatartási teendők és motívumok | 83 |
7-8. osztályos tanuló pályaválasztási érettsége | 85 |
Ismerkedés a tanulóval | 86 |
A jutalmazás és büntetés minősítése | 88 |
A kommunikációs képességek vizsgálata | 90 |
Külső-belső kontroll attitűdvizsgálat | 91 |
A nehezen nevelhető tanuló helye az osztályban | 94 |
Az önálló tanulás technikája | 96 |
Példakép | 97 |
Szertár rendezése | 98 |
A szülő viselkedésének észlelése | 99 |
Tanárok véleménye a pedagógus-gyermek viszonyról | 100 |
A tanulás motivációja | 101 |
A tanuló értékorientációjának vizsgálata mondaválasztással | 102 |
A tanuló önjellemzésének sajátosságai | 104 |
A társakkal kapcsolatos magatartás jellemzői és motívumai | 105 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.