kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 750 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Kézirat. Tankönyvi szám: J 2-1469/I-III. Kihajtható melléklettel. |
I. kötet: | |
A pedagógia alapkérdései | |
Ágoston György: A pedagógia alapfogalmainak rendszere | 9 |
Pataki Ferenc: Társadalom, ifjúság, nevelés | 43 |
Zrinszky László: Az iskola és a társadalom | 54 |
Czeizel Endre: Az intelligencia eredete | 72 |
Nagy Sándor: A nevelés lehetősége, szükségessége, átöröklés, környezet, nevelés | 81 |
Mihály Ottó - Lóránd Ferenc: Az iksola általános nevelő funkciója és az általánosan képző iskola fejlesztése | 111 |
Szarka József: A nevelési tapasztalat lényege | 141 |
Komlósi Sándor: A család és a környezet szerepe a nevelésben | 154 |
Cseh-Szombathy László: Változások a család működésében | 172 |
Bakonyi Pál: Újra a nevelés céljáról | 186 |
II. kötet: | |
A pedagógiai folyamat tartalma és szerkezete | |
Nagy Sándor: Mit értsünk a tanulás pedagógiai kérdésein? | 7 |
Ballér Endre: A nevelési-oktatási folyamat célrendszere és tervezése | 37 |
Gáspár László: A komplex tantárgy | 55 |
Vastagh Zoltán: Mikrocsoportok az iskolai osztályokban | 93 |
Hunyadi Györgyné: Kollektivitás az iskolai osztályokban | 116 |
Pataki Ferenc: Az értékszocializáció kérdései 10-18 éves korban | 145 |
Pataki Ferenc: Tanárszerep és diákszerep az iskolában | 166 |
Nagy József: Értékelés és fejleszthetőség | 176 |
Nagy József: A pedagógiai értékelés funkciózavarai | 200 |
Nagy József: A megtanítás stratégiája | 217 |
Bruner J. S.: Új utak az oktatás elméletéhez | 221 |
Kiss Árpád: Mérés, értékelés, osztályozás | 234 |
Báthory Zoltán: A pedagógiai értékelés és annak tantervi alkalmazása | 271 |
Orosz Sándor: A tananyag elemzése | 283 |
III. kötet: | |
A pedagógiai tevékenység módszertana | |
Petrikás Árpád: Elmélet és gyakorlat az iskola szocialista nevelési rendszerének fejlesztésében | 7 |
Petrikás Árpád: A nevelési folyamat közösségi jellegének értelmezéséről | 20 |
Gácser József - Farkas Katalin - Riesz Béla - Varga Sándorné: Az osztályközösség megismerése | 36 |
Stolz H.: A nevelési módszerek problematikájához | 78 |
Bábosik István: Személyiség és személyiségformálás | 90 |
Gáspár László: Az iskolakísérlet programja és közvetlen elméleti háttere | 129 |
Nagy József: A témazáró tudásszintmérés gyakorlati kérdései | 144 |
Zrinszky László: A család és az iskola nevelése | 168 |
Nagy Sándor: Oktatástechnológia a neveléstudomány rendszerében | 178 |
Nagy Andor: A televízióval kombinált tanítási óra specifikumai | 191 |
Eperjessy Gézáné: Mire jó az egész napos nevelés? | 215 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.