1.067.317

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Pályázás után

Értékelések, beszélgetések, szemelvények KOMA-pályázatokról

Szerkesztő

Kiadó: Közoktatási Modernizációs Közalapítvány
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 356 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-00-9061-9
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Két évre tekint vissza a Közoktatási Modernizációs Közalapítvány és az Új Pedagógia Szemle együttműködésében megjelenő KOMA melléklet, amelyben az olvasók, a szakami közvélemény megismerkedhet a... Tovább

Előszó

Két évre tekint vissza a Közoktatási Modernizációs Közalapítvány és az Új Pedagógia Szemle együttműködésében megjelenő KOMA melléklet, amelyben az olvasók, a szakami közvélemény megismerkedhet a közalapítvány pályázataival, a pályázók törekvéseivel, a kurátorok és a szakértk pályamunkákról kialakított véleményével, a pályázatok hasznosítására vonatkozó elképzelésekkel.
Ezek az elemzések, interjúk, kerekasztal-viták azonban egy-egy pályázati téma kapcsán mindig igyekeznek a pályázatban rejlő pedagógiai kérdésekről is szólni, felhívni a szélesebb szakmai közvélemény figyelmét egyrészt magukra a problémákra, másrészt épp a pályázatokban körvonalazódó megoldási lehetőségekre. Vissza

Tartalom

Előszó5
A pályázatok legnagyobb haszna egy kultúra, egy szemléletmód meghonosodása, elterjedése
Interjú Dobos Krisztinával, a KOMA kuratóriumának elnökével a pályázatok hasznosításáról, utógondozásáról (ÚPSz, 2001. június, 137-142 pp.)7
(Koma XII.)
Összefoglaló a KOMA XII. (Az idegen nyelvek oktatását támogató) pályázatáról (ÚPSz, 2001. április, 135-139. pp.)16
"Az iskolák igyekeznek belopni az idegen nyelvet más tevékenységekbe"
Beszélgetés Gáldiné Varga Ilonával, a pályázat kurátorával (ÚPSz, 2001. április, 140-143. pp.)22
Az idegen nyelvű kultúraközvetítésről (ÚPSz, 2001. április, 1445-156. pp.)28
Szemelvények a pályázatokból és a pályázati beszámolókból (ÚPSz, 2001. április, 157-159. pp.)46
(KOMA XIII.)
Összefoglaló a KOMA XIII. (A kistérségi iskolák pedagógiai együttműködését támogató) pályázatáról (ÚPSz, 2001. május 141-145. pp.)51
Iskolaközi együttműködés: megsokszorozó lehetőségek
Beszélgetés Loránd Ferenccel, a pályázat felelős kurátorával (ÚPSz, 2001. május, 146-149. pp.)58
Háttér - Kicsi a bors, de...
Szemelvények a Mórahalmon rendezett közoktatási szakmai konferencia kiadványból (ÚPSz, 2001. május, 150-154. pp.)64
Szemelvények a győztes pályázatokból és beszámolóikból (ÚPSz, 2001. május, 155-166. pp.)70
(KOMA XVI.)
Összefoglaló a KOMA XVI. (Kiemelkedő képesség gyerekek, fiatalok nevelése, oktatása) pályázatáról (ÚPSz, 2001. március, 130-133. pp.)86
"A tehetség kiválasztódásának folyamata egy piramissal jellemezhető"
Interjú Dobos Krisztinával, a KOMA kuratóriumának elnökével, a tehetséggondozást támogató pályázatról (ÚPSz, 2001. március, 134-140. pp.)102
Beszámoló a tehetségazonosításban használatos módszerek standardizálása című KOMA-pályázatról (ÚPSz, 2001. március, 147-153. pp.)110
Szemelvények a pályázatokból és a pályázati beszámolókból (ÚPSz, 2001. március, 154-156. Pp.)119
(KOMA XVIII.)
Összefoglaló a KOMA XVIII. (Kollégiumi élet) pályázatáról (ÚPSz, 2001. január, 193-198. pp.)124
"A kollégiumi szakmában ma még több a szív, mint az ész" (ÚPSz, 2001. január, 199-205. pp.)132
A kollégium a hátrányok csökkentésében a maga módján többet tehet az iskolánál
Kapor Károly válaszol a szerkesztőség kérdéseire a KOMA XVIII. pályázatáról (ÚPSz, 2001. január, 206-211. pp.)141
Szemelvények és háttéranyagok a pályázatokból és a pályázati beszámolókból (ÚPSz, 2001. január, 212-219. pp.)150
(KOMA XX.)
Összefoglaló a KOMA XX. (Komplex értékek helytörténeti, földrajzi háttérrel) pályázatáról (ÚPSz, 2001. február, 133-136. pp.)161
Tantárgyi integráció, projektszemlélet
Interjú Kojanitz Lászlóval, a KOMA XX. pályázat felelős kurátorával (ÚPSz, 2001. február, 137-141. pp.)167
Hogyan neveljünk lokálpatriótákat?
Kerekasztal-beszélgetés a KOMA XX. pályázat díjnyertes beszámolóinak készítőivel (ÚPSz, 2001. február, 142-148. pp.)174
Szemelvények győztes pályázatokból és beszámolóikbl (ÚPSz, 2001. február, 149-158. pp.)184
(KOMA XXVII.)
Összefoglaló a KOMA XXVII. (Élményközpontú anyanyelvi fejlesztés) és XXXI. (Az aktív olvasóvá nevelés lehetőségei) pályázatairól (ÚPSz, 2001. szeptember, 133-136. pp.)197
Értékvédelem - hagyományőrzés - modernizáció
Beszélgetés Szebedy Tassal, a KOMA kurátorával az Élményközpontú anyanyelvi nevleés és Az aktív olvasóvá nevelés pályázatokról (ÚPSz, 2001. 9. 137-143. pp.)203
Esettanulmányok (ÚPSz, 2001. október, 128-135. pp.)237
"Az anyanyelvélménye a beszélgetnél kezdődik" (ÚPSz, 2001. október, 136-143. pp.)248
A virtuális világban is szükség van valóságos élményeket nyújtó iskolára
Beszélgetsé Dobos Krisztinával, a KOMA kuratóriumának elnökével a nyelv és az olvasás szerepéről (ÚPSz, 2001. október, 144-150. pp.)257
A pedagógushoz el kell jutnia a virtuális világ üzenetének
Interjú Deák Ritával, a Miniszterelnöki Hivatal Informatikai Kormánybiztosságának főosztályvezetőjével (ÚPSz, 2001. október, 151-157. pp.)267
(KOMA XXXVII.)
KOMA XXXVII. pályázat az iskolás gyermekek jobb egészsége érdekében a mindennapos egészségfejlesztő testmozgás megvalósításának támogatására
Ismertető az Egészségügyi Minisztérium és a KOMA közös pályázatáról (ÚPSz, 2001. november)277
A mindennapi iskolai testmozgást támogató EüM-KOMA pályázat története (ÚPSz, 2001. november)279
Átélni a mozgás örömét
Szerkesztőségi beszélgetés az Egészségügyi Minisztérium és a KOMA közös, a mindennapos mozgást támogató pályázatának szakértőivel (ÚPSz, 2001. november)286
Mozgás, testnevelés mindennap
Kerekasztal-beszélgetés a mindennapos testnevelés iskolai gyakorlatáról (ÚPSz, 2001. november)296
Ízelítő a mindennapos testnevelés jegyében született iskolaprogramokból (ÚPSz, 2001. november)307
(KOMA XXVIII.)
Etikaoktatás fejlesztése a közoktatásban (ÚPSz, 2001. december)312
Az iskolának egy belső erkölcsi rend iránt igényt kell felkeltenie
Interjú Kojanitz Lászlóval, a KOMA kurátorával a közalapítvány etika-emberismeret pályázatáról (ÚPSz, 2001. december)313
Összhangban a hagyománnyal és a környezettel (ÚPSz, 2001. december)323
Szemelvények győztes pályázatokból
"Legyetek jók, ha tudtok!"
Emberismeret és etika
A gimnáziumok 11. osztálya számára (ÚPSz, 2001. december)334
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Pályázás után
Állapot:
2.490 Ft
1.240 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Pályázás után
Állapot:
2.490 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba